0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження та визначення раціональних напрямків впровадження високошвидкісного руху у внутрішньому та міжнародному сполученні (ID:208463)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 107
Рік виконання: 2018
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1 АНАЛІЗ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ФУКЦІОНУВАННЯ ВИСОКОШВДКІСНИХ МАГІСТРАЛЕЙ……………………………………………..11 1.1 Розвиток перших європейських високошвидкісних магістралей 1.2 Перспективи розвитку ВШМ у Європі…………………………………….11 2 АНАЛІЗ РУХОМОГО СКЛАДУ ВШМ……………………………………………...11 3 МАТЕМАТИЧНА ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО НАМПРЯМКУ ВШМ……………………………………………………………………11 3.1 Математична постановка задачі…………………………………………….11 3.2 Вибір опорного варіанту графа…………………………………………….11 3.3 Уточнення варіантів мережі………………………………………………...99 3.4 Аналіз топології ВШМ європейських країн………………………………99 4 ВИЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ……………...99 4.1 Визначення основних параметрів економічної ефективності……………..99 4.2 Методика розрахунку економічної ефективності заходів на залізничному транспорті………………………………………………………………………………..99 5 ВПЛИВ СПОСОБІВ ОРГАНІАЦІЇ ШВИДКІСНОГО РУХУ НА СТРУКТУРУ ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕКОНОМІЧНИХ РОЗРАХУНКІВ……………………99 5.2 Особливості розрахунку вартісних показників при оцінці економічної ефективності варіанту організації швидкісного руху пасажирських поїздів………..99 5.3 Модель вибору і економічної оцінки способів організації швидкісного руху пасажирських поїздів……………………………………………………………...99 5.4 Визначення пропускної здатності полігону залізниці…………………….99 6 ЗВЕДЕНІ ЕКОНОМІЧНІ РОЗРАХУНКИ……………………………………………99 7 АНАЛІЗ ЕКОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ ВИСОКОШВИДКІСНИХ ЗАЛІЗНИЧНИХ МАГІСТРАЛЕЙ………………………………………………………99 7.1 Джерела забруднення атмосфери, води, ґрунту на залізничному транспорті та їх характеристика……………………………………………………………………..99 7.2 Вплив викидів залізничного транспорту на атмосферу, воду, ґрунт атмосфера забруднення залізничний транспорт……………………………………….99 7.3 Роль зелених насаджень в поліпшенні стану навколишнього середовища поблизу залізниці………………………………………………………………………..99 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..…99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………99 ДОДАТОК А…………………………………………………………………………….99 ДОДАТОК Б…………………………………………………………………………….99
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження полягає в тому, що наразі залізничний транспорт України є однією з найважливіших галузей виробничої інфраструктури національної економіки – основою транспортної системи України. Майбутнє залізничного транспорту України пов’язане з реалізацією стратегічних рішень, серед яких реформування галузі та впровадження великомасштабних інноваційних проектів. Найбільш актуальною сьогодні є організація швидкісного пасажирського руху. Постановка проблеми. Залізничний транспорт України є однією з найважливіших галузей виробничої інфраструктури національної економіки – основою транспортної системи України. Майбутнє залізничного транспорту України пов’язане з реалізацією стратегічних рішень, серед яких реформування галузі та впровадження великомасштабних інноваційних проектів. Найбільш актуальною сьогодні є організація швидкісного пасажирського руху. Швидкісний залізничний транспорт дозволяє істотно зменшити негативний вплив транспорту на навколишнє середовище, крім того, він збільшує конкурентоспроможність залізничного транспорту порівняно з автомобільним та авіаційним транспортом, підвищує привабливість України для ділових поїздок. Майбутнє пасажирських перевезень на залізничному транспорті України залежить від подальшого розвитку і удосконаленню швидкісних магістралей, а у подальшому створенню високошвидкісних магістралей. Це допоможе підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту. Метою дослідження є розробка оптимальної мережі високошвидкісного залізничного транспорту в Україні. Предметом дослідження є розроблена мережа високошвидкісних магістралей та економічна ефективність впровадження варіантів мережі. Об’єктом дослідження є методика вибору оптимального варіанту мережі та критерії ефективності обраних варіантів топології. Задачею виконаного проекту є порівняння типів транспортної мережі, залежно від обраних базових даних для її побудови; порівняння методів побудови транспортного графа мережі ВШМ; визначення критеріїв оцінки ефективності мережі та вибір оптимальної топології. Ціллю досліджень було визначено впровадження високошвидкісного залізничного транспорту на території України метою подальшої євроінтеграції, розвитку транспортної інфраструктури країни та покращення рівня сервісу залізничних пасажирських перевезень.