0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Активізація і стимулювання продажу товарів у магазині (ID:55220)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ…. 1.1. Сутність, загальна характеристика та фактори активізації продажу товарів 1.2. Класифікація форм та методів продажу товарів…… РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДІВ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ТОВ «ЕКОНОМ-МАРКЕТ»… 2.1. Організаційно – комерційна характеристика підприємства………… 2.2. Особливості організації процесу продажу товарів на підприємстві…… Розділ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ТОВ «ЕКО-МАРКЕТ»… 3.1. Оцінка ефективності засобів стимулювання продажу товарів у супермаркеті… 3.2. Шляхи впровадження ефективних заходів активізації продажу товарів в супермаркеті… ВИСНОВКИ…… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ…
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову