0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тактичне і оперативне планування маркетинку на матеріалах страхової компанії «PZU Україна» (ID:90227)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Страхові послуги
Сторінок: 51
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні та методичні підходи до тактичного і оперативного планування маркетингу на підприємстві. 1.1. Суть, цілі і принципи маркетингового планування 1.2. Сутність та структура тактичного маркетингового планування 1.3. Сутність та характерні риси маркетингового оперативного планування Розділ 2. Аналіз тактичного і оперативного планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах страхової компанії «PZU Україна»). 2.1. Характеристика господарської діяльності страхової компанії «PZU Україна» 2.2. Організація управління маркетинговою діяльністю в "PZU Україна" 2.3. Аналіз тактичного і оперативного планування маркетингу в «PZU Україна» Розділ 3.Шляхи покращення тактичного і оперативного планування маркетингу встрахової компанії «PZU Україна». Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову