0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, Задачі №№10,11,21, Контроль і ревізія, №1909 (ID:14622)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 6
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача № 10 При перевірці розрахунків за поточний рік на підприємстві ревізором було встановлено наступне : 1. 4 січня в оплату за відвантажену продукцію отримано вексель на суму 1500 грн. від ПП „Купава", в якому суми на векселі, зазначені цифрами і прописом, не збігаються. 2. 5 січня на підприємство надійшли меблі (дивани в кількості 10 шт.) на загальну суму 25 000 грн. При перерахунку вантажу було виявлено недостачу 2-х диванів. Нестача виникла з вини постачальника. Керівництвом підприємства було вирішено не виставляти претензію постачальнику, оскільки в наступному місяці постачальник зобов'язався допоставити продукцію. 3. 20 січня відвантажено продукцію МП „Корона" на суму 1500 грн. (без ПДВ). За даною операцією в обліку здійснено наступні проведения : Дт Кт Сума 36 70 – 1500 грн. – на суму виручки від реалізації 643 641 – 300 грн. – на суму податкового зобов'язання Виявити й виправити порушення ведення розрахунково-кредитних операцій. Задача № 11 При перевірці розрахунків із різними дебіторами й кредиторами ревізором було встановлено наступне. На підставі довідки бухгалтерії від 15.01. поточного року списано на фінансовий результат підприємства: а) прострочену кредиторську заборгованість постачальнику ВАТ “Обрій” у сумі 3200 грн., що виникла два роки тому 23 жовтня; б) прострочену дебіторську заборгованість, що виникла три роки тому 12 грудня, в тому числі: – фірми “Ортіс” (попередня оплата замовлення на меблі) – 5350 грн.; – фірми “Інтеграл” (аванс за поставку програмного забезпечення) – 2200 грн. За даними операціями в обліку було зроблено наступні записи: Дт 63 Кт 44 3200 грн. Дт 44 Кт 63 7550 грн. Задача № 21 Підприємство "Януська" придбало основні засоби виробничого призначення на суму 15 000 грн. в т.ч. ПДВ. Витрати по доставці основних засобів склали 1 000 грн. (в тому числі ПДВ) доставка здійснювалась транспортом постачальника; витрати по монтажу – 800 грн. Основні засоби введені в експлуатацію і поставлені на баланс підприємства. В обліку за даними операціями були зроблені наступні записи: Таблиця 3 Вихідні дані Зміст операції Дт Кт Сума, грн. Придбано основні засоби 15 631 15000 Нараховано суму ПДВ 644 631 3000 Списані витрати по доставці 23 631 1000 Списано суму витрат на монтаж основних засобів 23 201,661 800 Основні засоби поставлені на баланс підприємства 10 15 15000 Встановити, чи мало місце порушення і в чому воно полягає. При необхідності зробити вірні бухгалтерські записи.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: