0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОБЛІК ПОТОЧНИХ ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ (ID:242780)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 74
Рік виконання: 2017
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………… Розділ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ 1.1 Визначення та класифікація видатків бюджетної установи…………………………………………………………………………… 1.2 Порядок складання, розгляду, затвердження та виконання кошторису установи…………………………………………………………….. Розділ 2. МЕТОДИКА ОБЛІКУ ПОТОЧНИХ ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ НА ПРИКЛАДІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 2.1 Організаційно-економічна характеристика бази дослідження…………………………………………………………………… 2.2 Первинний облік поточних видатків бюджетної установи………………………………………………………………………. 2.3 Синтетичний та аналітичний облік поточних видатків бюджетної установи………………………………………………………….. 2.4. Методика підготовки показників форм звітності, що відображають поточні видатки бюджетної установи…………………………………… Розділ 3 АНАЛІЗ ПОТОЧНИХ ВИДАТКІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ НА ПРИКЛАДІ БАЗИ ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1 Аналіз динаміки, складу та структури поточних видатків………………………………………………………………………. 3.2 Аналіз дотримання кошторисних призначень…………………. 3.3 Аналіз співвідношення поточних видатків із основними показниками діяльності установи…………………………………………. ВИСНОВКИ…………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………. ДОДАТКИ ВСТУП
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Бухгалтерський облік в бюджетних установах повинен забезпечити си¬стематичний контроль за виконанням кошторисів доходів та видатків установ, станом розрахунків з підприємствами, організаціями і працівниками цих уста¬нов, використанням матеріальних і грошових ресурсів та їх збереженням, має сприяти поліпшенню фінансово-господарської діяльності та розвитку соціаль¬ної сфери установ. Бюджетні установи (установи чи організації, визначені або створені згідно з Конституцією України, а також установи чи організації, що створені вста¬новленим порядком органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України чи місцевих бюджетів) [ Бюджетний Кодекс України, стаття 2 ] викори¬стовують виділені з бюджетів усіх рівнів державні кошти за цільовим призна¬ченням у процесі виконання покладених на них функцій та здійснення заходів, передбачених кошторисами. Облікова політика бюджетної установи – це сукупність визначених в межах чинного законодавства принципів, методів і процедур, що використовуються бюджетною установою для складання і подання звітності. Вона базується на основних принципах бухгалтерського обліку. Принципи бухгалтерського обліку в бюджетних установах — це основні нормативні вимоги, з дотриманням яких здійснюються функції бюджетних установ. В Україні ведення бухгалтерського обліку в бюджетних установах та складання звітності грунтуються на використанні наступних принципів: законність, достовірність, повнота бухгалтерського обліку, дата операції, прийнятність вхідного балансу, превалювання сутності над формою, суттєвість, доречність, відкритість, сталість, правильність, обережність, незалежність, співставність, безперервність, окреме відображення активів і пасивів. Незважаючи на те, що із моменту запровадження нових принципів у веденні бухгалтерського обліку та складання звітності в бюджетній сфері минуло чимало часу, зацікавленість до цього питання не зменшується, а навпаки, з можним днем зростає. Така зацікавленість, в першу чергу, спричинена реформуванням бухгалтерського обліку в бюджетній сфері, наявністю змін у самих принципах ведення бухгалтерського обліку, наближення їх до міжнародних стандартів та нових умов господарювання, які застосовують в бюджетній установі, а виходячи з цього, є необхідність адаптування бухгалтерсько-економічних служб бюджетних установ до сучасних облікових вимог. По-друге, на сьогодні, на жаль, при наявності в Україні понад 40 тис. бюджетних установ, які самостійно ведуть бухгалтерський облік, відсутні спеціалізованні періодичні видання, які б повно і своєчасно доводили вимоги бюджетного законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, давали б фахові консультації та прислухались до думки головних бухгалтерів і впливали на формування принципів ведення обліку і складання звітності. По-третє, в умовах широкого спектру діяльності бюджетних установ фахівець бухгалтерсько-скономічного апарату має не тільки здійснювати обліковий процес, але й в повній і достатній мірі впливати на зміцнення фінансово-економічного стану уста¬нови, своїми діями уникати ймовірних недоліків та ризиків, що призводять до пору¬шень і втрат фінансових ресурсів. Все це вказує на необхідність досконалого знання вимог законодавства, яке можна досягнути за умов постійного отримання потрібної і повної інформації. Мета і завдання дослідження. Метою нашого дослідження є обґрунтування теоретико-методологічних засад обліку і аналізу поточних видатків бюджетної установи та здійснення аналізу поточних видатків в Головному управління Держгеокадастру у Рівненській області. Поставлена мета вимагає досягнення таких завдань: - охарактеризувати суть та класифікацію видатків бюджетної установи; - описати порядок складання, розгляду, затвердження та виконання кошторису установи; - розкрити організаційно-економічна характеристика бази дослідження; - розглянути первинний облік поточних видатків бюджетної установи; - проаналізувати синтетичний та аналітичний облік поточних видатків бюджетної установи; - визначити методику підготовки показників форм звітності, що відображають поточні видатки бюджетної установи; - здійснити аналіз динаміки, складу та структури поточних видатків; - зробити аналіз дотримання кошторисних призначень; - проналізувати співвідношення поточних видатків із основними показниками діяльності установи. Об’єктом дослідження є процес обліку та аналіз поточних видатків в Головному управління Держгеокадастру у Рівненській області. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти обліку та аналіз поточних видатків у бюджетних установах. В процесі дослідження використовувалися такі методи: статистичних групувань, розрахунково-конструктивний, монографічний, балансовий, економіко-математичний, статистико-економічний, абстрактно-логічний. Методологічною основою дослідження стали фундаментальні положення бухгалтерського обліку бюджетних установ, класичні та новітні погляди ведення обліку бюджетних установ, наукові концепції провідних вітчизняних із питань теорії та практики обліку та аналіз поточних видатків у бюджетних установах Інформаційні джерела: підручники, нормативно-правові акти, річні звіти, регістри аналітичного та синтетичного обліку, первинні і зведені документи, довідково-інформаційні видання, дослідження вітчизняних вчених, матеріали науково-практичних конференцій, дані Державного комітету статистики, інформація з мережі Internet, а також результати власних досліджень. Випускна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі я розкрила економічну сутність та класифікацію видатків, розглянула порядок складання, розгляду, затвердження та виконання кошторису бюджетної установи; другий розділ містить організаційно-економічну характеристику Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області, первинний облік поточних видатків бюджетної установи, синтетичний та аналітичний облік поточних видатків бюджетної установи, методику підготовки показників форм звітності, що відображають поточні видатки бюджетної установи ; аналіз динаміки, складу та структури поточних видатків, аналіз дотримання кошторисних призначень, аналіз співвідношення поточних видатків із основними показниками діяльності установи – ми здійснили в третьому розділі. Загальний обсяг випускної роботи 80 сторінок. Робота містить 11 таблиць, 11 рисунків, 10 додатків. Список використаних джерел складається із 65 найменувань. Проаналізуємо, які статті видатків займають найбільше часткуу загальній сумі поточних видатків (рис.3.2). З даних схеми видно, що найбільшу частку становить заробітна плата це 83,8%; на другому та третьому місцях найбільші статті видатків це оплата комунальних послуг та купівля предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря, 7,7 % і 4,4 % - відповідно. Рис.3.1 Відсотковий розподіл статей видатків Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області за 2016 рік Окрім поточних видатків на фінансування напрямку діяльності «Керівництво та управління у сфері геодезії, картографії та кадастру» у Головному управління Держгеокадастру у Рівненській області здійснюються видатки на проведення земельної реформи. Розподіл цих поточних видатків представлений у додатку 4.