0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характерні особливості радіо і телебачення. Порівняльний аспект (ID:178813)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. УСНЕ СЛОВО НА РАДІО І ТЕЛЕБАЧЕННІ………………..6 1.1. Усне слово на радіо як специфічний виражальний засіб радіомовлення………………………………………………………………6 1.2. Телебачення як синтез візуальних і вербальних засобів виразності…………………………………………………………………...9 РОЗДІЛ 2. АКУСТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА НА РАДІО ТА ТЕЛЕБАЧЕННІ…………………………………………………………...13 2.1. Акустичні характеристики сучасного радіотексту………………...13 2.2. Звукові особливості телебачення……………………………………22 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ РАДІО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ НА АСОЦІАТИВНЕ МИСЛЕННЯ………………………………………………………………26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Порівняно з радіомовленням телебачення менше сприяє асоціативному мисленню, оскільки перед очима телеглядача наявна картинка. Дослідниця І. Побєдоносцева переконана, що людська цивілізація останнім часом стала більш орієнтованою насамперед на зображення, а потім уже на слово. «Візуальний образ, тим паче, рухомий візуальний образ, закладений у самій основі телебачення, є більш відповідним і адекватним людській уяві про навколишнє середовище, є більш «природним» для людини» [26, c. 7]. Як слушно зазначають О. Гоян і В. Гоян, «якщо для телевізійного екрана зображення і звук – це своєрідна функціональна гармонія сприйняття дійсності, то для радіо – синтез зображення і звуку відбувається швидше на підсвідомому рівні. Тому формула «говори так, щоб я тебе бачив і відчував, говори так, щоб я бачив і відчував те, що бачиш і відчуваєш ти» є надзвичайно важлива як для сучасного телебачення, так і для радіомовлення» [8, c. 18]. Втім, і зображення може викликати у глядачів певні асоціації, зокрема, можна зазначити різні кольори, що мають неоднакову здатність викликати психічні реакції.