0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Тематичне та жанрове різноманіття творів Платона Воронька» (ID:123308)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 75
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ПОЕЗІЇ У ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 РОЗДІЛ 2. ДОРОБОК ПЛАТОНА ВОРОНЬКА У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ 9 2.1. Творча біографія П.Воронька 10 2.2. Жанрова різноманітність творів 14 2.3.Основні мотиви поезії Платона Воронька 16 2.4. Казки письменника, їх тематичне та ідейне спрямування 24 РОЗДІЛ 3. ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ ПЛАТОНА ВОРОНЬКА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 26 3.1. Розкриття особливостей поезії як жанру 27 3.2 Тематична різноманітність творів, що вивчаються в початкових класах 32 3.3 Засоби художньої виразності, емоційна оцінка змісту віршів П.Воронька 35 3.4 Використання інтерактивних технологій при вивченні віршів Платона Воронька 38 3.5 Уроки літературного читання за творами Платона Воронька як засіб формування інтересу до вивчення віршів 40 РОЗДІЛ 4. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ШУМАКОВОЇ ОЛЕНИ ПЕТРІВНИ) 44 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 48 ВИСНОВКИ 56 БІБЛІОГРАФІЯ 57 ДОДАТКИ 59
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У практиці навчання молодших школярів незаперечним є той факт, що читання – один з найефективніших засобів не тільки навчання, а й виховання та розвитку дитини. Саме на уроках читання, при створенні відповідних умов, відбувається процес формування в людини нового суспільства, закладаються основи світогляду юного громадянина, його вибіркового розвитку й вихованні. Об’єкт дослідження: твори Платона Воронька, що вивчаються в початковій школі. Предмет дослідження: методика вивчення творів Платона Воронька в 2-3 класах початкової школи. Мета дослідження: • роль творів поета у навчанні, вихованню та розвитку пізнавальних можливостей молодших школярів; • формування і розвиток літературознавчих умінь і навичок; • розвиток інтересів до читання творів; • розвиток емоційної і почуттєвої сфери учнів, образного мислення;формування морально – естетичних уявлень і почуттів; • розвиток творчих здібностей школярів;усвідомлення жанрової особливості поезій. Гіпотеза дослідження: рівень повноцінного сприймання молодшими школярами специфіки жанру поезії, глибоке засвоєння змісту творів Павла Воронька в межах початкової школи буде можливе, якщо вчитель систематично використовуватиме на уроках читання інтерактивні технології навчання. Завдання дослідження: 1. На основі творчого дослідження визначити обсяг інформації про життя і творчість Платона Воронька для учнів початкової школи. 2. З’ясувати тематичну і жанрову різноманітність творів поета, що вивчаються в початкових класах. 3. Визначити особливості роботи над поезією. 4. Розробити конспекти уроків. 5. Експериментально перевірити ефективність засвоєння творчої спадщини Платона Воронька для дітей, спираючись на використання інтерактивних технологій навчання. Для досягнення мети і реалізації завдань дослідження застосовуються такі підготовчі методи: 1. Теоретичні: - вивчення життя і творчості Платона Воронька; - місце і роль його творів у програмі початкової школи;методика ознайомлення з поезією; - вивчення та узагальнення педагогічного досвіду Шумакової Олени Петрівни 2. Емпіричні: - спостереження за діяльністю учнів під час вивчення творів поета; - з’ясування форм і методів формування і розвитку навичок читання в учнів 2-3 класів, усвідомлення ними жанрової особливості віршів; - проведення педагогічного експерименту, його якісний і кількісний аналіз результатів. Актуальність теми полягає у своєрідному розкритті поетом навколишнього світу та сприйнятті його учнями початкової школи, розвитку творчих здібностей. Методи дослідження: аналітичний, пошуковий, описовий, порівняльний. Експериментальна база дослідження: Олександрійська ЗНЗ №10 І-ІІІ ступенів.