0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблеми духовності та морального вибору за творами Франка та Лесі Українки (ID:227691)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Література
Сторінок: 58
Рік виконання: 2014
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ДУХОВНИЙ ПОШУК ТА МОРАЛЬНИЙ ВИБІР ГЕРОЯ У ТВОРЧОМУ ДОРОБКУ ІВАНА ФРАНКА 7 1.1. Мораль у контексті пошуків героєм власного шляху у романі І. Франка «Перехресні стежки» 7 1.2. Духовний заповіт народові: поема І. Франка «Мойсей» 13 1.3. Проблема морального вибору людини в поемі І. Франка «Іван Вишенський 17 РОЗДІЛ II. ДУХОВНІСТЬ І МОРАЛЬНИЙ ВИБІР ЯК ВИЗНАЧАЛЬНІ ЧИННИКИ БУТТЯ У ТВОРЧОСТІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ 22 2.1. Простір внутрішнього духовного світу героя в інтерпретації Лесі Українки 22 2.2. Християнство як основоположне джерело духовності у творчості Лесі Українки 24 2.3. Художнє втілення філософії екзистенціалізму в драматичній поемі Лесі Українки «Одержима» 26 2.4. Проблема духовної свободи у драматичній поемі «Одержима» 32 2.5. Свобода волі та свобода моральності в драматичній поемі Лесі Українки «Кассандра» 34 2.6. Засудження морального занепаду людини у драмі Лесі Українки «Кассандра» 41 2.7. Руїна держави – руїна душі (поема Лесі Українки «Бояриня») 46 ВИСНОВКИ 52 Список використаної літератури 54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Творчість Івана Франка та Лесі Українки унікальна за своєю природою. Кожен із письменників є знаковою постаттю у вітчизняному літературному процесі, орієнтиром для всіх наступних поколінь митців і читачів, адже естетична сила їхнього слова забезпечує розкриття проблеми людського в людині й сутності світу, що безумовно, і корелює домінанту морально-філософської складової творчості. Літературознавство сьогодні володіє значним обсягом спостережень і узагальнень творчої спадщини наших класиків. Однак, і сьогодні художні світи І.Франка та Лесі Українки внаслідок їх художньої, мистецької довершеності й незглибимості, спонукають дослідників до праці. Через звертання до слова цих митців автори студій прагнуть дошукатися наукової істини; твори цих поетів є тим духовним інструментом, за допомогою якого відкриття істини стає потенційно можливим. Твори І.Франка й Лесі Українки виявляється, як це завжди буває у великих митців, не обмежуються самим лише проголошенням певної думки, у них, окрім постульованого змістового чинника, завжди наявний латентний текст, тому вкрай важливим і актуальним є таке вивчення цього тексту, що передбачає пошук у текстовій парадигмі нових численних форм і задумів. Тож кожному, хто прагне прочитати ці твори, належить визначитися із можливістю застосування підходу в їхньому розшифруванні й інтерпретації. Проблемі духовності І. Франко та Леся Українка приділили найпильнішу увагу, оскільки обоє були великими гуманістами і мислителями, виховані на кращих зразках філософської світової думки, як шукачі шляхів до правди. Вони прийшли до усвідомлення духовності як визначального фактора в поступальному русі людства, трактували її як потенціал творчої активності, життєву силу, вищий інтелектуальний регістр душі, як універсальну силу життя в істині, коли саме слово «жити» має вже нефізіологічний сенс, а позначає діяльність, що створює структури духовного рівня.