0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Сандора» (ID:134161)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вплив маркетингового мікросередовища на підприємство Роль марки та бренду в подоланні проблем, викликаних характеристиками продукції Як підвищення репутації фірми може допомогти подоланню купівельного ризику? Аналіз маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Сандора» Загальна характеристика компанії Основні пріоритети та цілі компанії Дослідження маркетингового макро- та мікросередовища підприємства (PEST(EL) , SWOT-аналіз ) Визначення потенційних споживачів Конкуренція на ринку соків України Постачальники сировини для «Сандора» Комплекс маркетингу Товарна політика підприємства Цінова політика Збутова політика Просування продукції
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки До основних проблем підприємства «Сандора» слід віднести: - дефіцит вітчизняної сировини; - погана підтримка держави в забезпечені вітчизняної сировини; - відсутність можливості представлення і захисту інтересів українського виробника сокової продукції на міжнародному і регіональному рівнях; - відсутні відпрацьовані підходи до захисту внутрішнього ринку. Основні рекомендації: - ведення нових технологій у виробництво, що зменшить затрати на собівартість продукції та створить доступніші ціни для українського споживача; - створення нової програми щодо рекламної стратегії, зорієнтованої на доступність суспільству; - проведення соцопитування та дослідження думки споживача взагалі, щоб виготовляти відповідну продукцію; - створення стратегії, щодо виготовлення конкурентоздатної продукції для більш ширшого виходу на зовнішній ринок; - проведення рекламної компанії на ринку Східної Європи. ТОВ «Сандора» входить до числа підприємств, що найбільш динамічно розвиваються на ринку продуктів харчування України. Основна специфікація підприємства - виробництво соків та соковмістких напоїв, де «Сандора» міцно утримує першу позицію в даній продуктовій категорії. Задля ефективного розвитку компанії необхідно контролювати такі фактори впливу на її діяльність: технологічне вдосконалення виробництва, боротьба з конкурентами, рівень кваліфікації персоналу. Виходячи з проведенного аналізу господарської діяльності можна зробити наступний висновок, що підприємство «Сандора» займає 49% усього сокового ринку України. Це, в свою чергу свідчить про те, що дана ситуація дозволить збільшити обсяги виробництва і якість продукції.
Інші роботи з даної категорії: