0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, Варіант №3, Комерційна діяльність, №3367 (ID:17568)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 15
Рік виконання: 2005
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
58. Сутність та значення культури торгівлі для комерційної діяльності Завдання № 1 Гуртова торгівля трикотажними виробами у зоні діяльності Полтав¬ської універсальної торгової бази (УТБ) проводиться не тільки УТБ, а ще трьома госпрозрахунковими базами райспоживспілок (РСС): Карлівською, Решетилівською та Диканьською, що самостійно купля¬ють трикотажні вироби. Постачальником для усіх баз є Івано-Франківська фірма «Олеся». Проте більша частина трикотажних виробів у роздрібну торговельну мережу завозиться зі складів УТБ через розподільчі склади РСС. Після реконструкції у Полтавської УТБ з'явилась можливість кон¬центрувати торгівлю трикотажними виробами, вивільнивши від цих функцій бази РСС. У зв'язку з таким рішенням перед комерційним апаратом УТБ були поставлені наступні завдання: 1. Визначити можливість переходу Полтавської УТБ на прямі господарські зв'язки з виробниками трикотажних виробів. 2. Розрахувати для системи Полтавської облспоживспілки (ОСС) річний економічний ефект від переходу УТБ на прямі договірні зв'язки. Для вирішення поставлених завдань необхідно використати вихідні дані відповідно до варіанта (табл. 1). Таблиця 1 Вихідні дані Оптимальний асортимент на УТБ може бути сформо¬ваний при одержанні това¬ру від наступної кількості постачальників, (одиниць): - підприємства місцевої промисловості 2 - внутрішньообласні трикотажні фабрики 1 - позаобласні трикотажні фабрики 1 Мінімальна норма відванта¬ження становить (тис. грн): - з підприємств місцевої промисловості 5 - з трикотажних фабрик 7 Оптимальна частота завозу товару на УТБ становитиме (днів): – із підприємств місцевої промисловості 10 – з внутрішньообласних трикотажних фабрик 15 – із позаобласних трико¬тажних фабрик 15 Річний оптово-складський товарооборот баз становить (тис. грн): - Полтавська УТБ 400 - Карлівська база РСС 150 - Решетилівська база РСС 150 - Диканьська база РСС 100 Загальна величина торгової надбавки на товар, у % від річного оптово-складського товарообороту 80 Розподіл загальної величини надбавки, %: - позасистемний посередник 30 - опт 10 - роздріб 60 Частка централізованого за¬возу трикотажних виробів з УТБ в роздрібну торгову мережу, % 10 Витрати обертання з дос¬тавки товарів, у % від товарообороту: - на фірму 0,32 - на УТБ 0,7 - на склади РСС 2,15 - у магазини 0,6 Частка товару, що купля¬ється РСС у фірми, у % від річного товарообороту баз РСС 10 Завдання № 2 Використовуючи дані таблиці розрахувати: 1. Оптимальний розмір закупленої партії товарів А і Б у базовому (2029) та плановому (2030) роках. 2. Кількість замовлених партій на рік у розрізі окремих товарів у базовому та плановому роках 3. Порівняти розраховані показники та визначити їх абсолютну динаміку (у тис. грн.). Таблиця 2 Вихідні дані Показники Одиниці виміру 2029 р. 2030 р. Товар А Товар Б Товар А Товар Б Обсяг реалізації товару за рік шт. 560 320 Ціна одиниці товару тис. грн. 2,2 1 3 2 Річні витрати на зберігання одиниці товару в % від виручки % 0,8 2 1 0,2 Витрати на замовлення і завезення партії товару тис. грн. 3,3 2,2 5,5 6,6 Обсяг попиту на товари у відношенні до базового року % 101 103 Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: