0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з виробничої: адміністраторської практики ВАТ "Запоріжсталь" (ID:214254)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 72
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ВАТ «ЗАПОРІЗЬКИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» 8 РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ВАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» 18 РОЗДІЛ 3 ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ВАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» 24 РОЗДІЛ 4 АНАЛІЗ ОСНОВНОГО ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» 35 4.1 Оцінка системи виробництва 35 4.2 Аналіз системи маркетингу 39 4.3 Аналіз системи логістики 47 4.4 Аналіз системи управління персоналом 58 РОЗДІЛ 5 ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 62 5.1 Вибір стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь» 62 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 74 ДОДАТКИ....................................................................................................76
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Базою для проходження виробничої: адміністраторської практики є Відкрите акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь» (ВАТ «Запоріжсталь»). Металургійний комбінат «Запоріжсталь», розташований в м.Запоріжжя, є одним з найбільших металургійних підприємств Україна. За обсягами виробництва чорних металів (чавун, сталь, прокат) комбінат входить до числа провідних підприємств країни. На комбінаті здійснюється виробництво чавуну, напівфабрикатів, листового прокату з вуглецевих, низьколегованих, легованих і нержавіючих сталей, гнутого профілю, жерсті, будівельних матеріалів і товарів народного споживання [3]. ВАТ «Запоріжсталь» є єдиним в Україні виробником тонколистового прокату з нержавіючих і легованих сталей, консервної жерсті, тонколистового прокату з полімерним покриттям - металопластикові. Крім цього, «Запоріжсталь» – єдиний в Україні виробник холоднокатаного листа особливо складної витяжки для автомобільної промисловості. Комбінат «Запоріжсталь» був введений в експлуатацію на початку 30-х років для виробництва тонколистового прокату з вуглецевої сталі для потреб автомобільної і тракторної промисловості СРСР. Географічне розташування комбінату є досить сприятливим для виробничої діяльності: близьке розташування джерел сировини (Криворізький залізорудний басейн, Донбас), джерел енергії (ДніпроГЕС, Запорізька ГРЕС, АЕС), води – річка Дніпро, наявність розвиненої мережі під’їзних залізничних шляхів, автомобільних доріг [2]. Інтеграція економіки України в міжнародне економічне співтовариство стала інтенсивним поштовхом до впровадження принципів маркетингу і логістики в практику управління, тому що вони спроможні забезпечити належний рівень конкурентоспроможності вітчизняних підприємств як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках. Забезпечення ефективної виробничо-комерційної діяльності на промислових підприємствах неможливе без відповідної методологічної, методичної й організаційної основи, спрямованої на впровадження принципів маркетингу і логістики у господарську діяльність як важелів їх адаптації до ринкових умов господарювання. Цьому сприяє проведення необхідних заходів на макрорівні щодо підтримки та активізації забезпечення інноваційного розвитку для широкого залучення інвестицій, спрямованих на реорганізацію процесу виробництва і збуту [1]. Незважаючи на те, що сьогодні існує значна кількість загальнонаукових розробок з проблем маркетингу і логістики як вітчизняних так і зарубіжних вчених, серед яких Г. Г. Абрамішвілі, Л. В. Балабанова, Д. І. Баркан, Г. Дж. Болт, А. В. Войчак, А. М. Гаджинський, С. С. Гаркавенко, В. Г. Герасимчук, Е. А. Голиков, Є. Діхтль, В. Н. Дегтяренко, Дж. Р. Еванс, Ф. Котлер, Є. В. Крикавський, Ж. Ж. Ламбен, Л. А. Мороз, М. А. Окландер, А. М. Романов, Є. В. Савєльєв, В. І. Сергєєв, А. О. Старостіна, Н. А. Тітова, Н. І. Чухрай, А. М. Чудаков, Д. А. Штефанич та ін., трактування маркетингової і логістичної діяльності залишається неоднозначним. Більшість вітчизняних товаровиробників розглядають маркетинг у його вузькому класичному трактуванні – як метод раціональної організації збуту, а логістику – як спосіб зниження матеріальних витрат в процесі руху матеріальних потоків від джерела сировини до кінцевого споживача. Але, як показує аналіз існуючих підходів до управління маркетингом та логістикою на підприємствах та їх впливу на систему збуту виготовленої продукції відсутнє методичне, прикладне забезпечення оптимізації діяльності, насамперед підприємств металургійної галузі [5]. Метою виробничої: адміністраторської практики є: - поглиблення та закріплення теоретичних знань, які були здобуті в ході вивчення навчальних дисциплін та їх застосування для вирішення конкретного фахового завдання; - набуття необхідних практичних навичок роботи в галузі маркетингової та логістичної діяльності ВАТ «Запоріжсталь»; - набуття професійних умінь та навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій. Для написання роботи було поставлено наступні задачі: - визначити економічну сутність та необхідність здійснення комунікативної маркетингової політики ВАТ «Запоріжсталь»; - навести загальну характеристику комбінату; - провести аналіз економічних показників діяльності ВАТ«Запоріжсталь»; - дослідити організаційну структуру та схему управління комбінатом; - дослідити конкурентне середовище ВАТ «Запоріжсталь»; - провести аналіз основного виду діяльності. Об’єктом дослідження у роботі визначено ВАТ «Запоріжсталь» та механізм управління ним в ринкоих умовах. Предметом дослідження є використання принципів маркетингу та логістики в практичній діяльності підприємства з метою забезпечення ефективного функціонування в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Отримані в роботі результати спрямовані на підвищення ефективності комерційної діяльності промислових підприємств у сфері виробництва високоякісної продукції. Основні положення роботи викладено на рівні конкретних рекомендацій і можуть бути використані широким колом промислових підприємств України в процесі здійснення комерційної діяльності. Розділ 5.Вибір стратегічного профілю експорту ВАТ «Запоріжсталь» Метод АВС-аналізу використовується при селективному відборі найцінніших для підприємства постачальників і клієнтів, найважливіших видів сировини і матеріалів, найвагоміших елементів затрат, найрентабельнішої продукції, найефективніших напрямів капіталовкладень. АВС-аналіз полягає у виявленні та оцінці незначного числа кількісних величин, які є найціннішими та мають найбільшу питому вагу у загальній сукупності вартісних показників. Згідно з цим методом досліджувана сукупність товарів підприємства розподіляється на три частини: Група «А» – товари, які є найціннішими з погляду їх вартості, однак можуть використовуватися підприємством у незначній кількості в натуральному виразі; Група «В» – середні за величиною товари як у кількісному, так і в грошовому виразі; Група «С» – товари з найбільшою часткою в натуральному виразі, однак незначні з погляду їх вартості. Основна увага в процесі управління товарно-матеріальними запасами приділяється товарам, віднесеним до групи А, меншою мірою – групи В та С. Концентрація уваги на найпріоритетніших напрямах управління запасами та дебіторською заборгованістю, зниження собівартості продукції, найреальніших шляхах збільшення обсягів реалізації дозволяє підвищити ефективність управління фінансами підприємства в цілому. Так, концентрація зусиль на пошуку резервів зниження затрат, які займають найбільшу питому вагу в структурі собівартості продукції, принесе відчутніші результати, ніж у разі пошуку резервів зниження тих затрат, які займають невелику частку. В структурі собівартості продукції ВАТ «Запоріжсталь» значнішу питому вагу займають витрати на сировину та матеріали. Це означає, що підприємству доцільно проводити АВС-аналіз даного елемента затрат [2].