0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВОЄННЯ НОВОЇ продукції (ID:86589)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 42
Рік виконання: 2015
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………… РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВОЄННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ………………………………………... 1.1. Характеристика процесу освоєння виробництва та послідовність його стадій ………………………………………….. 1.2. Моделі процесу освоєння нової продукції на підприємстві 1.3. Система розроблення та освоєння виробництва нової продукції …….. РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕНЯ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ NIKE ……… 2.1. Історія заснування компанії NIKE ……………… 2.2. Організаційна структура компанії NIKE ……….………… 2.3. Аналіз конкурентів компанії NIKE ………… РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОСВОЄННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ..…………………………………………………….. 3.1. Стан і проблеми освоєння нової продукції та використання передових виробничих технологій на підприємствах України 3.2. Закордонний досвід організації освоєння нової продукції на прикладі фірми «Nike» …………………………………………………………………… 3.3. Пропозиції щодо використаннможливостей Інтернет у організації освоєння нової продукції………………………………………... ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ………… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову