0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики на Дніпропетровській митниці ДФС (ID:204515)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Митна справа
Сторінок: 39
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Державна фіскальна служба України та її організаційна структура на прикладі Дніпропетровської митниці ДФС 1.1. Загальна структура ДФС 1.2. Структура територіальних органів ДФС у Дніпропетровській області 1.2.1. Структура Головного управління ДФС у Дніпропетровській області 1.2.2. Структура та розподіл обов’язків між керівництвом Дніпропетровської митниці ДФС 1.2.3. Відомості про Дніпропетровську митницю ДФС 2. Порядок проходження служби у митному органі 3. Показники діяльності митних органів 3.1. Результати роботи ДФС України 3.2. Результати роботи Дніпропетровської митниці ДФС Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Державна фіскальна служба України та її організаційна структура на прикладі митного поста «Дніпрорудний» Запорізької митниці ДФС Державна Фіскальна Служба забезпечує найбільшу частку доходів бюджету. Так, до Зведеного бюджету України ці надходження складають 84,9 відсотків від усіх доходів по країні (рисунок 1). Рисунок 1 – Структура надходжень у зведеному бюджеті Тому я вважаю доцільним розглянути організаційну систему ДФС у площині її окремого елементу – митного поста «Дніпрорудний» Запорізької митниці. Організаційна система ДФС України складається з двох структурних рівнів: центрального та місцевого (регіонального). До центрального рівня відноситься апарат ДФС України, до місцевого (регіонального) – територіальні підрозділи ДФС України на місцях, які відповідно до територіального поділу України функціонують в обласних (регіональних), районних центрах країни. До організаційної структури апарату ДФС України належать: інститут керівництва ДФС України (голова ДФС України та дві штатні посади його заступників); 27 департаментів та головних управлінь, що діють на правах департаментів ДФС України; 90 управлінь ДФС України (структурних складових департаментів); 296 відділів ДФС України (структурних складових управлінь та окремих департаментів (головних управлінь), управлінь). Всього у кількості 2 тис. 185 шт. од. Зазвичай до цієї організаційної структури апарату ДФС України можливо віднести й колегіально-дорадчі органи ДФС України, наприклад, Раду з кадрових питань ДФС України [4], групу радників ДФС України [5] тощо. Але вони є додатковими або другорядними елементами центрального рівня організаційної системи ДФС України. Проводячи правовий аналіз структури апарату ДФС України, можна відмітити, що на базі одного ліквідованого Департаменту митної справи Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів) (у кількості 203 шт. од.), було створено аж чотири (!) департаменти з питань державної митної справи у апараті ДФС України (у кількості 276 шт. од.): Департамент організації митного контролю та митного оформлення (у кількості 76 шт. од.); Департамент адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання (у кількості 77 шт. од.); Департамент аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням (у кількості 72 шт. од.); Департамент розвитку митної справи (у кількості 51 шт. од.) [5]. У зв’язку з цим виникає низка питань: нащо утворювати замість одного фахового департаменту ДФС України аж чотири? Для більш ефективного регулювання державної митної справи? Навіщо вводити у штатно-посадові книги митниць ДФС України чотири штатні одиниці посад заступників керівників митниць, замість колишніх трьох у митницях Міндоходів України? Для більш дієвого функціонування митниць ДФС на територіях їх службового обслуговування (зонах їх діяльності)? І такі кроки реалізовано у процесі оптимізації центральних органів виконавчої влади, модернізації ролі та функцій виконавчої влади за умов трансформаційного періоду. На нашу ж думку, потрібно скорочувати не державні установи, які замість декількох зводяться в одну, а скорочувати функціональні повноваження цих державних установ, передусім їх контрольні функції. Що стосується другого структурного рівня ДФС України – місцевого (регіонального), то до територіальних підрозділів ДФС України на місцях, які відповідно до територіального поділу України функціонують в обласних (регіональних) та районних центрах країни, відносяться: