0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування гуманістичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку (ID:73988)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 143
Рік виконання: 2014
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП...................................................................................................................... РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.................................................................................................................. 1.1. Гуманістичні цінності як психолого-педагогічна категорія ..................... 1.2. Особливості формування гуманістичних цінностей у дітей старшого дошкільноговіку................................................................................................... 1.3.Засоби формування гуманістичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку................................................................................................... Висновки до першого розділу.............................................................................. РОЗДІЛ ІІ. ЕКПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ.......................................................................................................... 2.1. Діагностика рівня сформованості гуманістичних цінностей у старших дошкільників..........................................................................................................49 2.2. Програма і методика формування гуманістичних цінностей ...................71 2.3. Аналіз результатів дослідження.................................................................... Висновки до другого розділу............................................................................. ВИСНОВКИ......................................................................................................... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................... РОЗДІЛ ІІІ ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…………………………………………………………………… 3.1 Права та обов’язки роботодавця як страхувальника…………………..… 3.2 Організація обліку пожеж та їх наслідків…………………………….….. 3.3 Вплив сформованості гуманістичних цінностей на стан психологічного мікроклімату у дитячому колективі……………………………………….….. Висновки до третього розділу............................................................................ Список використаних джерел до третього розділу ......................................... ДОДАТКИ............................................................................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: