0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політичного іміджу під час виборчих кампаній (ID:144734)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 88
Рік виконання: 2012
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ. 1.1. Стан наукової розробки проблеми та концептуальні засади; 1.2. Поняття та основні підходи до формування політичного іміджу; РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ. 2.1. Аналіз сучасних маніпуляційних технологій та їх використання під час проведення виборчих кампаній; 2.2. Психологічна та процесуальна складова політичного іміджу; 2.3. Очікування виборців як основа формування політичного іміджу кандидата. РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ІМІДЖ-ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ В УКРАЇНІ. 3.1. Особливості українських виборчих технологій. 3.2. Ефективність «іміджевих» виборчих технологій в Україні. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову