0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Позамагазинні форми торговельного обслуговування» (ID:118396)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 50
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОЗАМАГАЗИННИХ ФОРМ ТОРГОВЕЛЬНО ОБСЛУГОВУННЯ. 1.1. Роль і завдання удосконалення торговельного обслуговування населення в сучасних умовах. 1.2. Характеристика класичних поза магазинних форм продажу товарів. 1.2.1. Організація дрібнороздрібного продажу товарів. 1.2.2. Організація пересувної і розвізної торгівлі. 1.2.3. Організація посилкової торгівлі 1.2.4. Ярмарково-базарна торгівля. РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА НОВИХ ФОРМ ПОЗАМАГАЗИНОГО ТОВАРІВ. 2.1. Нові форми позамагазинного продажу товарів. 2.2. Зарубіжний досвід розвитку поза магазинних форм продажу товарів. ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ . СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову