0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія управління якістю на туристичному підприємстві (ID:126748)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 100
Рік виконання: 2016
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 1.1 Сутність стратегії управління якістю у туристичній діяльності 1.2 Управління якістю на туристичних підприємствах 1.3 Стратегія управління якістю Human Sigma та її особливості Висновки до розділу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРОПЕРАТОРА «ПОЛІТРЕВЕЛ» 2.1 Аналіз внутрішнього середовища туроператора «Політревел» 2.2 Діагностика фінансового стану туроператора «Політревел» 2.3 Оцінка зовнішнього середовища підприємства 2.4 Кваліметричний аналіз управління якістю на ТОВ «Політревел» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛІТРЕВЕЛ» 3.1 Вибір стратегічних альтернатив щодо управління якістю туроператора «Політревел»…………………………………………………………………...... 3.2 Засоби реалізації стратегії управління якістю HS на підприємстві……... 3.3 Оцінка економічної ефективності впровадження стратегії HS Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ТОВ «ПОЛІТРЕВЕЛ» 4.1 Наявні на підприємстві інформаційні технології 4.2 Рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій на туристичному підприємстві «Політревел» 4.3 Оцінка економічної ефективності впровадження комплексу автоматизації діяльності та розробки сайту Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову