0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз асортименту і структури випуску продукції (ID:126999)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2016
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Коротка техніко-економічна характеристка підприємства 2. Методичні основи економічного аналізу асортименту продукції 2.1. Аналіз виробничої програми і реалізації продукції 2.2. Аналіз асортименту продукції (групування, виконання асортименту за звітний період) 2.3. Аналіз структури випуску продукції 2.4. Вплив структурних зрушень в асортименті на результативні показники діяльності підприємства 3. Аналіз асортименту та структури випуску на матеріалах підприємства Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом курсової роботи є приватне акціонерне товариство «Шполянський завод продтоварів». Приватне акціонерне товариство "Шполянський завод продтоварів" нині є провідним підприємством з переробки сільськогосподарської сировини та випуску продуктів харчування в Черкаській області, а його продукція знана й за межами України. В цілому можна говорити про нестабільний стан підприємства, про що свідчать невисокі показники ліквідності, недостатні - фінансової стійкості та невисока оборотність. У процесі аналізу виробничої діяльності підприємства потрібно розглянути такі питання: а) якість планування виробництва, напруженість і обґрунтованість планів діяльності як у цілому, так і щодо окремих виробничих підрозділів; б) оцінка виконання планів виробництва, постачання й реалізації продукції, динаміка обсягів виробництва; в) визначення основних факторів, що впливали на загальні обсяги виробництва протягом останніх років і зокрема у звітному періоді; г) розкриття взаємозв’язку і взаємозумовленості показників обсягу виробництва, реалізації, асортименту, якості виробів тощо; д) визначення внутрігосподарських резервів зростання обсягів випуску продукції і реалізації, а також розроблення заходів щодо їх повного та ефективного використання. Загальний обсяг виробництва і реалізації продукції ПрАТ за три останні роки значно збільшується – в 2014 році збільшення склало 7198 тис.грн. або 13,9%, а в 2015 році – збільшення складає 8838 тис.грн. або 14,98%. При чому в 2014 році план було перевиконано, а в 2013 і 2015 році – недовиконано. В структурі виготовленої та реалізованої продукції найбільшу питому вагу мають: кондитерська продукція (42,07% в 2013 році, 35,61% в 2014 році, 33,92% в 2015 році), солоні снеки (28,36% в 2013 році, 25,44% в 2014 році і 23,92% в 2015 році) та халва (21,47% в 2013 році, 21,18% в 2014 році і 16,14% в 2015 році). В загальній сумі собівартості продукції найбільшу питому вагу становлять витрати на виробництво кондитерської продукції (42,36%, 37,07% та 37,81%), солоних снеків (28,55%, 24,59% та 22,06% в 2013-2015 рр.), халви (21,29%, 23,74% та 16,23%).