0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ (ID:115400)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 56
Рік виконання: 2010
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ: ГОЛОВНІ ЗАСАДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ 1.1. Поняття, класифікація та структура іміджу 1.2. Основні етапи формування іміджу організації 1.3. Імідж бізнес-структур РОЗДІЛ 2. ВЕБ – САЙТ, ЯК ОБ’ЄКТ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ „ФОКСТРОТ” 2.1 Теоретичні засади контент-аналітичного дослідження 2.2 Цілі і постановка задач контент-аналітичного дослідження 2.3 Результати, та висновки контент-аналітичного дослідження інформаційного наповнення офіційного Інтернет-представництва фірми „Фокстрот” РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ НА ТЕМУ: КОМЕРЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ „ФОКСТРОТ” ОЧИМА МОЛОДІ 3.1 Теоретичні основи соціологічного дослідження 3.2 Цілі та постановка задач соціологічного дослідження 3.3 Методика та процедури дослідження 3.4 Аналіз результатів дослідження 3.5 Висновки до розділу ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову