0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

PR-технології фірми як інструмент внутрішніх заходів , корпоративної культури для формування іміджу та підвищення ефективності роботи (ID:220743)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 102
Рік виконання: 2014
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 1. Внутрішній PR фірми як фактор формування корпоративної культури 1.1 Характеристика сутності корпоративної культури 1.2 Методи формування, передачі і зміни культури організації 1.3 Зміст діяльності внутрішнього PR 2. Корпоративні свята як PR-технологія 2.1 Особливості корпоративного свята 2.2 Типи корпоративних свят 2.3 Організація корпоративного свята 3. Аналіз проведення святкування 10-річчя ПрАТ "Датагруп" 3.1 Опис ПрАТ "Датагруп" 3.2 Поетапний аналіз підготовки та проведення святкування 10-річчя ПрАТ "Датагруп" 3.3. Аналіз результатів і порівняння з аналогічними корпоративними святами Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Цілями даного дослідження є: - визначення ролі і місця внутрішніх корпоративних заходів в системі організаційної культури компанії; - опис етапів створення корпоративного свята. Для досягнення цілей проводиться аналіз, як форми, так і змісту корпоративного свята. Цілі дослідження реалізуються у вирішенні ряду завдань: - визначення поняття і змісту діяльності внутрішнього PR; - визначення поняття і змісту організаційної культури; - виявлення основних етапів створення внутрішньокорпоративного свята; - аналіз типових помилок на кожному з виділених етапів. У роботі будуть використані поняття «внутрішній PR» і «внутрішні зв'язки з громадськістю». В даному випадку їх значення абсолютно еквівалентні. Новизною дослідження є об'єднання проблематики аналізу корпоративної культури організації і побудова корпоративних свят як інструменту внутрішнього PR.