0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз користувацького досвіду щодо функціонування електронного урядування органів державної влади в соціальних середовищах комунікації (ID:70128)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Огляд законодавчої та нормативно-правової бази електронного урядування 1.1. Нормативно-правова база електронного урядування 1.2. Нормативне регулювання електронного урядування Львівської обласної ради РОЗДІЛ 2. Огляд веб-сайтів у сфері розвитку та функціонування електронного урядування 2.1. Особливості технології електронного урядування 2.2. Впровадження системи електронного урядування в Україні Розділ 3. Огляд форумів та блогів з питань розвитку електронного урядування в Україні 3.1. Проблеми розвитку електронного урядування 3.2. Електронне урядування: перші кроки, перспективи та виклики ВИСНОВКИ Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Електронний документообіг є одним з тих інструментів, що в змозі забезпечити потреби сьогодення в швидкому інформаційному обміні. А використання електронного цифрового підпису, що підтверджує оригінальність документа і надійно захищає його від підробок, ефективне рішення для всіх, хто не хоче чекати приходу фельд'єгерської або кур'єрської пошти за багато сотень кілометрів, щоб перевірити дійсність отриманої інформації або підтвердити факт укладення договору. Документи можуть бути засвідчені електронним цифровим підписом і передані до місця призначення протягом декількох секунд, адже електронний документ передається за допомогою швидкісних телекомунікаційних систем, однією з яких є Iнтернет.