0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Бізнес-план ПО ВИГОТОВЛЕННЮ МОРОЗИВА" (ID:286995)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 5
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ 1. Опис підприємства 2. Опис продукції підприємства 3. Збут і маркетинг 4. Виробництво 5. Управління підприємством 6. Управління фінансами та кредитом
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Щоб привабити покупців необхідно провести широкомасштабну рекламну компанію у сфері. Міні-фабрика « Світ насолоди» планує використовувати такі канали поширення реклами: - рекламні вивіски в точках роздрібної торгівлі (виготовляються самотужки); - Реклама у засобах масової інформації; - реклама на транспортних засобах; - реклама на упаковці продукції. Стратегія рекламної кампанії міні-фабрики « Світ насолоди» наступна: протягом двох тижнів на початок випуску продукції потрібно вже розпочати поширення інформації про товарі серед потенційних покупців і споживачів на протягом місяця планується сформувати потенційних споживачів думка про товарі, у зв'язку з чим на цей період доцільна най інтенсивна реклама у засобах масової інформації, тобто рекламні оголошення виходитимуть найчастіше. Одночасно почнеться робота з виготовлення рекламних вивісок, які перебувати у вітринах магазинів. Потім у перебігу року, необхідно постійно підтримувати у свідомості споживачів зацікавленість у цьому продукті, у зв'язку з ніж реклама з'являтиметься газетах постійно, але рідше.