0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання обслуговування в франчайзинговій кав'ярні (ID:79372)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 45
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження франчайзингу у сфері послуг 1.1 Поняття і економічна суть франчайзингу 1.2 Історія виникнення та розвитку системи франчайзингу Розділ 2. Моделювання процесу обслуговування в франчайзинговій кав'ярні 2.1 Особливості організації моделювання франчайзингової діяльності в кав'ярні 2.2 Бізнес-план франчайзингової кав'ярні Розділ 3. Перспективи розвитку діяльності франчайзингової кав'ярні в Україні 3.1 Основні проблеми діяльності кав'ярні на умовах франчайзингу 3.2 Шляхи удосконалення організації роботи франчайзингової кав'ярні в Україні Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову