0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організаційно-методичні аспекти консолідованої фінансової звітності (ID:127107)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 60
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ .............................................................................................................4 І. Організаційно-методичні аспекти формування консолідованої фінансової звітності.......................................6 1.1. Історичний аспект виникнення об’єднань підприємств та консолідованої фінансової звітності..............................................................6 1.2. Визначення та види об'єднань підприємств: міжнародний підхід......10 1.3. Сутність, призначення та склад консолідованої фінансової звітності............................................................................................................16 1.4. Організація і методика складання консолідованої фінансової звітності ........................................................................................................,..22 ІІ. практична Частина..........................................................................37 Складання фінансової звітності ВАТ «Сесія» (варіант № 3)......................50 ВИСНОВКИ.....................................................................................................64 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ..................................................................................67 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання до практичної частини: 1) На підставі господарських операцій скласти журнал реєстрації господарських операцій за 20Х1 рік та всі необхідні для складання фінансової звітності регістри поточного обліку; 2) Скласти річну фінансову звітність (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до річної фінансової звітності) за звітний 20Х1 рік. Рекомендації щодо заповнення статей (рядків) бухгалтерських звітів наведено в Додатках Е – І; 3) Звітність повинна бути складена в електронному форматі з використанням одного з пакетів: Microsoft Excel або M.E.Doc Для вирішення завдання надані такі вихідні дані (за варіантами) : Опис діяльності підприємства; Залишки на рахунках підприємства на 31.12.20ХХ р. ,,,,,, Варіант № 3 У 2011 році проведені наступні господарські операції: 1. Нарахована амортизація основних засобів в сумі 3000 грн. 2. Погашена заборгованість із заробітної плати за 2010р. Нарахована заробітна плата адміністративному персоналу з розрахунку 2000 грн. в місяць. За грудень місяць зарплата ще не виплачувалася. Проведені усі утримання і нарахування відповідно до законодавства. 3. Оприбутковано товари - всього 1600 одиниць (без ПДВ) : 500 од. по 30 грн. 500 од. по 32 грн 600 од. по 35 грн. 4. Перераховані грошові кошти в оплату за оренду офісу за 2000 рік 12000 грн. (1000 х 12) 5. Списана безнадійна дебіторська заборгованість в сумі 18000 грн. 6. Видано Івочкіну В.Г., працівникові відділу збуту, грошові кошти на витрати на відрядження з каси підприємства в сумі 2600грн., а заборгованість перед постачальниками за отримані товари зменшилася на 6000грн. 7. Повністю погашена заборгованість за підписані, але неоплачені акції. 8. Проведена інвентаризація запасів - виявлені запаси товарів у кількості 500 одиниць, чиста вартість реалізації яких складала 40 грн. за одиницю. 9. Погашена заборгованість по податку на прибуток за 20ХХ рік. 10. Витрати на збут склали 32416,80 грн., в т.ч. витрати на транспортування товарів - 3000 грн., витрати службові відрядження працівників збуту - 2800 грн., амортизація основних засобів - 2000 грн., витрати на оплату праці - 18000 грн. Проведені усі утримання (? %) і нарахування (? %) на заробітну плату відповідно до законодавства. 11. Виплачені дивіденди учасникам за 20ХХ рік. 12. Нараховано резерв по сумнівних боргах 13. ВАТ «Факел» отримало 300000 грн. чистого прибутку за 20Х1 рік і виплатило дивіденди в сумі 50000 грн. власникам простих акцій. 14. Придбані поточні фінансові інвестиції на суму 10000 грн. 15. Реалізовані товари за ціною 60 грн. за од. на суму 180000 грн. (з ПДВ). 16. Нараховані і виплачені відсотки по довгостроковому кредиту в сумі 22000 грн. одночасно з частковим (на 40000 грн) погашенням цього кредиту. 17. Визначені фінансові результати діяльності підприємства за 20Х1 рік 18. За даними звіту про фінансові результати нараховано податок на прибуток за ставкою, згідно з ПКУ - ? %. Допускається, що тимчасові різниці дорівнюють 0. 19. Зроблені відрахування до резервного фонду у розмірі 5% суми чистого прибутку, заробленого в 20Х1 році. 20. Оголошені дивіденди за 20Х1 рік в суму 30% від чистого прибутку за 20Х1 рік. Облікова політика ПАТ «Сесія» Собівартість запасів визначається по методу ФІФО Резерв сумнівних боргів створюється у розмірі 8% від первинної вартості дебіторської заборгованості за розрахунками з покупцями. Основні засоби відбиваються у балансі за первинною вартістю за вирахуванням нарахованого зносу. Амортизація нараховується прямолінійним способом. Запаси відбиваються у балансі по меншій з двох оцінок між собівартістю і чистою вартістю реалізації.