0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінансова звітність (ID:232799)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 20
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача Скласти податкову звітність за І квартал 2017 р., керуючись нижченаведеними даними. ТОВ «Каскад», що здійснює операції з оптової торгівлі, має у штаті 7 працівників: Директора з окладом 30340,6 грн.; головного бухгалтера з окладом 18050,90 грн.; старшого менеджера по збуту 7500 грн.; менеджера з окладом 7000 грн.; менеджера – комірника з окладом 2652,8 грн.; водія з окладом 2652,80 грн.; водія з окладом 2600 грн.; менеджера по збуту з окладом 1635,20 грн. Сальдо на 31 грудня 2016 року складає: рах 119 1100,00 рах 171 (100,00) рах 281 100000,00 рах 311 1250000,00 рах 312 55500,00 рах 333 250,00 рах 371 2500,00 рах 40 1415000,00 рах 46 (9000,00) рах 631 2000,00 рах 661 1250,00 Баланс 1409250,00 грн. Січень 2017 року 1. Нарахована та виплачена заробітна плата усім працівникам підприємства за січень 2017 р. 2. Перераховані кошти за товар у сумі 24000,00 з ПДВ 3. Отримані кошти як передплата від покупців на суму 45000,00 з ПДВ 4. Придбано комп’ютер вартістю 5250,00 грн. з ПДВ 5. 15.01.2017 р. здійснено продаж валюти у сумі 5000 дол.США по курсу міжбанківської валютної біржі 27,20 грн./дол. 6. Головний бухгалтер перебував у відрядженні в м.Дніпропетровську 5 днів з 28.01.2017 Лютий 2017 року 1. Нарахована та виплачена зарплата всім працівникам підприємства за лютий 2017 р. (з урахуванням інфляції) 2. Введено в експлуатації комп’ютер та нараховано амортизацію методом прямих затрат. Термін служби комп’ютера 4 роки. 3. Придбані телефонні апарати у кількості 5 шт. вартістю 350 грн. з ПДВ кожний 4. Видані готівкові кошти на відрядження до Москви для директора у сумі 200 дол.США. Термін відрядження 10 днів з 25.02.2017 5. Відвантажено товарів на суму 45000 з ПДВ з прибутком 25% в рахунок передоплати, яка отримана у січні 2017 р. 6. Отримано товар, за який перераховані кошти в січні 2017 р. Березень 2017 р. 1. Нарахована, але не виплачена заробітна плата усім працівникам підприємства за березень 2017 р. з урахуванням інфляції 2. Реалізовано товар, який знаходиться на складі з відстрочкою платежу з прибутком 35% 3. Провести операції, що ліквідують сальдові залишки на кінець періоду по рахунках 46,333,661,371,631 4. Складено авансовий звіт по відрядженню до Москви. Виплачено перевитрату по відрядженню з каси підприємства 5. Нараховані амортизаційні відрахування по основних засобах, зо відображено на рах.119 кумулятивним методом.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову