0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звітність підприємств (ID:233238)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2018
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Необхідно: на основі вище наведених даних заповнити декларацію з податку на додану вартість за березень 2018 року. У ТОВ «Гармонія» у березні 2018 року були такі операції: - 01.03.2018р. придбало у ТОВ «ФУРСТ» (платник ПДВ та податку на прибуток) послуги з ремонту обладнання на суму 6000,00 грн у т.ч. ПДВ. Податкову накладну постачальник зареєстрував 15.03.2018р. - 12.03.2018р. придбало товар у платника ПДВ на суму 30000,00 грн у т.ч. ПДВ. Податкову накладну постачальник зареєстрував 15.03.2018р. - 18.03.2018р. придбало послуги у платника ПДВ на суму 240000,00 грн у т.ч. ПДВ. Оплата в розмірі 100% була перерахована постачальнику 25.03.2018р. Податкову накладну постачальник зареєстрував 25.03.2018р. - 19.03.2018р. імпортувало товар із США. Контрактна вартість товару становила 24000 доларів США. Курс НБУ на дату розмитнення становив – 27,45 грн за 1 американський додар. Ставка ввізного мита становила 10%. - 25.03.2018р. придбали у ТОВ «Альфа» (платника ЄП 3 групи за ставкою 5%) товари на суму 12000 грн. - 26.03.2018р. отримано від компанії «SAS» (Словаччина) за послуги з автоперевезення на митній території України. Вартість послуг становила 25000,00 євро. Курс НБУ на дату підписання акт наданих по послуг становив 28,75 грн за 1 євро. Оплата за надані послуги були проведені 30.03.2018р. у повному обсязі. - 31.03.2018р. оформлена зведена податкова накладна на операції пов’язані з придбанням у платника ПДВ товарів, які не використовуються у господарській діяльності. Питну воду було придбано 05.03.2018р. на суму 6000,00 грн у т.ч. ПДВ. Податкову накладну постачальник зареєстрував 10.03.2018р. - 20.03.2018р. підписана додаткова угода з постачальником (ІПН 2222222222), згідно з якою загальна вартість раніше отриманого товару збільшується на 6000 грн у т.ч. ПДВ. Розрахунок коригувань був зареєстрований постачальником у ЄРПН 25.03.2018р. Сума коригування підлягає відображенню в додатку 1 до декларації. Доплату здійснено 27.03.2018р. - 22.03.2018р. – придбано товар у неплатника ПДВ на суму 29000 грн. - 18.03.2018р. – відвантажено товар платнику ПДВ (ІПН 333333333333) на суму 960000,00 грн у т.ч. ПДВ; - 25.03.2018р. – підписано акт наданих послуг з платником ПДВ на суму 600000,00 грн у т.ч. ПДВ. - 26.03.2018р. – отримано передоплату від ТОВ «Фельс» (платник ПДВ + платник податку на прибуток) на суму 1360 000 грн у т.ч. ПДВ. - 26.03.2018р. відвантажено товар неплатнику ПДВ (ІПН 100000000000) на суму 120000,00 грн у т.ч. ПДВ; - 28.03.2018р. експортовано товар нерезиденту 500 одиниць. Ціна за 1 од становить 31,50 євро по курсу НБУ на дату подання митної декларації 30,98 грн за 1 євро. Крім того у підприємства є перехідне від’ємне значення попереднього звітного періоду (за лютий 2018 року) в сумі 11 680,00 грн. На електронному ПДВ-рахунку підприємства ліміт реєстрації на дату подання декларації 19.04.2018 року становив 41000 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову