0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, варіант №26, Аудит, №965 (ID:13560)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 22
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
17. Особливості аудиту операцій при виході одного із засновників Завдання №6 1) Розробити рекомендації з виправлення помилок в бухгалтер- ському та податковому обліку. Скласти програму проведення аудиту, укласти договір з додатками, лист-замовлення та аудиторський висно- вок. При перевірці нарахування амортизації основних засобів вияв- лено, що до другої групи основних засобів віднесено: – 2 шт. торгових гірок первісною вартістю – по 1580 грн., куплені в грудні минулого року та введені в експлуатацію; (коефіцієнт врахо- вувати відповідно до діючого законодавства); – товарні ваги вартістю 3200 грн., введені в експлуатацію в берез- ні даного року Облік амортизації ведеться тільки в цілому по другій і третій групі, а по першій – в розрізі інвентарних об'єктів. Інвентарні картки по кожному з основних засобів ведуться. У них сума зносу за кожен мі- сяць не відмічається 2) При проведенні аудиту ремонту основних засобів і їх передачі в оренду виявлено ряд помилок. Необхідно провести перевірку і розро- бити рекомендації з виправлення помилок в бухгалтерському та по- датковому обліку Підприємство провело поточний ремонт території біля магазинів та ремонт фасаду магазину. Вартість ремонту склала 12600 грн., включаючи ПДВ – 2100 грн. Проведено ремонт касових апаратів – 198 грн. включаючи ПДВ – 33 грн. Проведена реконструкція торгового залу вартістю 33600 грн., включаючи ПДВ – 5600 грн. Всі витрати з ремонту включені до валових витрат даного періоду. У бухгалтерському обліку дані операції відображені: Дт Кт Сума 92 685 10500 грн 641 685 2100грн 92 685 165 грн 641 685 33грн 152 685 28000грн 641 685 5600грн За ремонт комп'ютера підприємство оплатило по рахунку-фактурі 600 грн., включаючи ПДВ – 100 грн. У рахунку-фактурі також зазначено, що за програму з ведення бухгалтерського обліку оплачено суму 2400 грн., включаючи ПДВ – 400 грн. Надано податкову накладну. Всі витрати включені до валових витрат даного періоду. Нематеріальні активи, як видно із балансу на підприємстві, відсутні. У бухгалтерському обліку дані операції відображені: Дт Кт Сума 92 685 2500 грн 641 685 500грн 3) Відповідно до договору з підприємством "Лілія", "Інсервіс" передало в оперативну оренду кіоск із залишковою вартістю 9000 грн., касовий апарат, залишковою вартістю – 620 грн., холодильний прилавок – залишковою вартістю – 2400 грн. Місячна сума орендної плати становить – 40 грн Висновки за проведеним аудитом необоротних активів викласти в аудиторському звіті. На основі проведеного аудиту скласти аудиторський висновок Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: