0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, варіант №57, Аудит, №969 (ID:13564)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 25
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
4. Аудит звітності та її достовірності. Методичні прийоми та способи експрес-аудиту балансу Завдання №5 1) Скласти програму проведення аудиту необоротних активів (основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних активів) за формою таблиці 2) Виконуючи завдання, необхідно провести аналіз руху та наявності основних засобів, ефективності їх використання на підприємстві “Полтавсервіс", додаток 3) При вирішенні завдань з аудиту необхідно визначити: – які нормативні акти порушені, вказуючи пункт, статтю і т.п.; – як дані операції вплинуть на валові доходи чи валові витрати даного підприємства, визначити суму податку з прибутку чи податку на додану вартість (ПДВ), які необхідно доплатити чи поставити на відшкодування; визначити, до якого періоду у звітності будуть віднесені виявлені помилки та який розмір пені необхідно доплатити підприємству; – розробити рекомендації з виправлення помилок як у бухгалтерському, так і в податковому обліку, скласти аудиторський висновок за встановленою формою 4) При проведенні аудиту основних засобів аудитором було виявлено: – придбано від АТ "Транспостач" від 3.03.200_р. за рахунком-фактурою № 367, податковою накладною № 364, товарно-транспортною накладною № 336 кіоск на суму 4 680 грн. з ПДВ - 936 грн. Разом на суму - 5616 грн. За рахунком-фактурою № 564, податковою накладною № 556 "Трансагенству" за перевезення кіоску було оплачено суму 1 260 грн., включаючи ПДВ - 210 грн За проектну документацію з встановлення кіоску було виплачено проектній організації - 360 грн., включаючи ПДВ - 60 грн. За монтаж і підключення до енергозабезпечення витрати склали - 2400 грн., включаючи ПДВ. Кіоск було введено в експлуатацію, акт- відсутній. У бухгалтерському обліку дані операції відображено: Дт Кт Сума 152 631 5616грн 92 685 1050грн 641 685 210грн 92 685 300 грн 641 685 60 грн 152 685 2000грн 641 685 400грн 102 152 7616грн – списано основні засоби на суму 1600 грн., з нарахуванням зносу - 1000 грн. При ліквідації одержано матеріали на суму 29 грн. 3атрати на оплату праці при ліквідації - 65 грн., відрахування – згідно чинного Законодавства (визначити) У бухгалтерському обліку дані операції відображено: Дт Кт Сума 13 104 1000грн 976 104 600грн 209 716 29грн 92 661 65грн 92 65 ? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: