Зразок роботи:
Актуальність теми дослідження. Релігія – одна з визначальних складових формування: світогляду, морально-етичних принципів та культурних особливостей цілих поколінь. Тому важливим чинником для суспільства є своєчасне, повне, достовірне та етичне інформування щодо релігійної складової.
З підвищенням ролі медіа простору сьогодні в суспільному житті, його вплив на формування суспільної думки планомірно зростає. В цих умовах взаємодія релігії і ЗМІ представляє нову предметну галузь. Дослідження, якої покликане виявити особливості впливу їх взаємодії один на одного, та особливості їх впливу на аудиторію.
Саме тому аналіз подання релігійної з релігійної проблематики різними видами ЗМІ як релігійними, так і світськими, є актуальним завданням для сучасного релігієзнавства, а саме для фахівців з релігійної журналістики.
Підставою для даного дослідження можуть бути напрацювання значної кількості релігійної інформації в ЗМІ; та особливості подання такої інформації в медіапросторі саме України (в умовах мультирелігійності нашої країни).
У нашому дослідженні ми зосередимо свою увагу на виокремленні та аналізі особливостей подання релігійної інформації у вищеозначених засобах масової інформації.
Об'єктом дослідження є інформація релігійного змісту.
Предметом – особливості подання інформації релігійного змісту в світських та релігійних засобах масової інформації в Україні.
Мета дослідження – дослідити особливості подання інформації з релігійної проблематики в медійному просторі України, світськими та релігійними ЗМІ.