Готові роботи
Особливості подання інформації релігійного змісту в ЗМІ

Особливості подання інформації релігійного змісту в ЗМІ (ID:239850)

РозділРелігієзнавство
Тип роботи курсова
Рік виконання 2018
Кількість сторінок 34
Зміст ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В УКРАЇНІ………………….5 1.1. Загальний огляд ЗМІ в українському медійному просторі……………...5 1.2. Аналіз світських ЗМІ, що подають релігійну інформацію………………9 1.3. Аналіз релігійних ЗМІ…………………………………………………….11 РОЗДІЛ 2. РЕЛІГІЙНА ІНФОРМАЦІЯ В ЗМІ УКРАЇНИ1…………………15 2.1. Особливості подання релігійної інформації в різних видах ЗМІ………..15 2.2. Особливості сприйняття релігійної інформації поданої в світських та в релігійних ЗМІ…………………………………………………………………...26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ…………………30 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Ціна(грн.) 170
Зразок роботи:
Актуальність теми дослідження. Релігія – одна з визначальних складових формування: світогляду, морально-етичних принципів та культурних особливостей цілих поколінь. Тому важливим чинником для суспільства є своєчасне, повне, достовірне та етичне інформування щодо релігійної складової. З підвищенням ролі медіа простору сьогодні в суспільному житті, його вплив на формування суспільної думки планомірно зростає. В цих умовах взаємодія релігії і ЗМІ представляє нову предметну галузь. Дослідження, якої покликане виявити особливості впливу їх взаємодії один на одного, та особливості їх впливу на аудиторію. Саме тому аналіз подання релігійної з релігійної проблематики різними видами ЗМІ як релігійними, так і світськими, є актуальним завданням для сучасного релігієзнавства, а саме для фахівців з релігійної журналістики. Підставою для даного дослідження можуть бути напрацювання значної кількості релігійної інформації в ЗМІ; та особливості подання такої інформації в медіапросторі саме України (в умовах мультирелігійності нашої країни). У нашому дослідженні ми зосередимо свою увагу на виокремленні та аналізі особливостей подання релігійної інформації у вищеозначених засобах масової інформації. Об'єктом дослідження є інформація релігійного змісту. Предметом – особливості подання інформації релігійного змісту в світських та релігійних засобах масової інформації в Україні. Мета дослідження – дослідити особливості подання інформації з релігійної проблематики в медійному просторі України, світськими та релігійними ЗМІ.

Замовлення

Замовлення