0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Банківський маркетинг: особливості та організація у комерційному банку (ID:83676)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУТНОСТІ МАРКЕТИНГУ В БАНКІВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ…………………………………………. 1.1. Економічна сутність, специфіка та функції банківського маркетингу………………………………………………………………. 1.2. Особливості банківського маркетингу та організація маркетингової служби в комерційному банку……………………….. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ЗА 2012-2014 РОКИ……………………………………………………………… 2.1. Маркетинговий аналіз сучасного стану формування банківського сектору в Україні………………………………………………………. 2.2. Аналіз організації банківського маркетингу на прикладі АТ «Укрексімбанк» та оцінка його ефективності……………………….. РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ……. 3.1. Міжнародний досвід організації банківського маркетингу……. 3.2. Проблеми та шляхи вдосконалення організації банківського маркетингу в Україні…………………………………………………... ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову