0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ НА УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ (ID:113462)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 115
Рік виконання: 2011
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП...................................................................6 РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОІГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ КОЛЕКТИВУ…………….9 1.1. Уточнення основного поняття магістерської роботи: «соціально-психологічний клімат колективу»………………………………………………....9 1.2. Історичний аспект вивчення проблематики управлінської діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах……………………………………………16 1.3. Соціально-психологічний клімат в трудовому колективі: методологія дослідження…………………………………………………..32 РОЗДІЛ 2 СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ ЯК ЧИННИК УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ………………...38 1.1. Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом і зміст соціально-психологічних функцій керівника ……………………………………38 1.2. Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в колективах установ освіти…………………………………………………49 1.3. Проблеми формування та вдосконалення соціально-психологічного клімату як фактору підвищення ефективності управління навчальним закладом ….…..56 РОЗДІЛ 3 ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ …………….66 3.1. Емпіричне дослідження соціально-психологічного клімату колективу …66 3.2. Управлінські рекомендації з формування сприятливого соціально-психологічного клімату педагогічного колективу……………………78 ВИСНОВКИ…………………………………………..92 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…….96 ДОДАТКИ…………………………………………104
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Соціально-психологічний клімат впливає не тільки на ефективність діяльності, поведінку, а й взагалі на психічне здоров'я особистості, Це особливо важливо для менеджера освіти, адже соціально-психологічний клімат закладу освіти (наприклад, районного відділу освіти) опосередковано, через відповідний психологічний стан її представників (завідувача, інспектора) впливає на соціально-психологічний клімат підвідомчих педагогічних колективів, а через них – на дитину, її психічне здоров'я. Ефективність управління сучасними освітніми організаціями значною мірою залежить не лише від урахування їхніми керівниками соціально-психологічних особливостей індивідуальних об'єктів управління (соціальних позицій та ролей окремих працівників освітніх установ, особливостей мотивації їхньої діяльності та поведінки), а й від уміння управлінського персоналу діагностувати психологічні характеристики групових об'єктів управління (якими є колективи освітніх організацій), зокрема враховувати особливості психологічного клімату колективу та прогнозувати його розвиток. Аналіз публікацій по обраній проблемі дослідження свідчить про те, що є достатня кількість досліджень із психологічних аспектів діяльності працівників. Проблема розроблена, визначене коло досліджуваних проблем, існують сучасні методики, понятійний апарат. Є ряд досліджень по проблемі діагностування та формування соціально-психологічного клімату колективу (А.Н. Лутошкін, В.А. Коломейцев, Н.Л. Коломінський, Р.Х. Шакуров та ін). Однак, рівень загальної управлінської культури такий, що зараз тільки в деяких організаціях використовується такий метод підвищення продуктивності діяльності працівників як дослідження соціально-психологічного клімату колективу. Отже, актуальність даної проблеми диктується запитами практики освіти, що обумовлені в наші дні колективним характером людської діяльності, необхідністю всебічного вивчення такого феномена, як соціально-психологічний клімат колективу педагогічної установи – найважливішого фактора, що впливає на продуктивність діяльності праці працівників, використовуючи сучасні психологічні методи дослідження та розробки рекомендацій з його оптимізації. На підставі вищесказаного тема нашої магістерської роботи: «Вплив соціально-психологічного клімату на управління організацією». Об’єктом дослідження виступають проблеми управління загальноосвітнім закладом. Предметом дослідження є соціально-психологічний клімат в управлінні. Мета дослідження – опрацювавши науково-методичні літературні джерела, охарактеризувати поняття соціально-психологічного клімату педагогічного колективу, дослідити його на прикладі дошкільного закладу та обґрунтувати пропозиції щодо шляхів покрашення соціально-психологічного клімату в дані освітній установі. Відповідно до мети визначені наступні завдання дослідження: - проаналізувати наукові літературні джерела з проблеми дослідження; - уточнити поняття «соціально-психологічний клімат»; - визначити особливості управління загальноосвітнім закладом та зміст соціально-психологічних функцій керівника; - визначити сутність та зміст формування сприятливого соціально-психологічного клімату в колективах установи освіти; - підібрати комплекс діагностичних методик для вивчення соціально-психологічного клімату колективу; - вивчити особливості соціально-психологічного клімату колективу дошкільного закладу; - розробити управлінські рекомендації з формування сприятливого соціально-психологічного клімату даного колективу. Гіпотеза дослідження базується на припущенні: що соціально-психологічний клімат педагогічного колективу впливає на особливості управління освітньою організацією. Структура роботи обумовлена логікою дослідження, його цілями й завданнями. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури та додатків.