0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління креативним потенціалом підприємства та його вплив на результати діяльності (ID:237008)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 70
Рік виконання: 2018
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КРЕАТИВНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та значення поняття «креативний потенціал»……………… 1.2 Методичні підходи до управління креативним потенціалом підприємства 1.3 Етапи формування креативного потенціалу на підприємстві………. 2 АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ КРЕАТИВНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «УКРПОШТА»…………… 2.1 Організаційно-управлінська структура підприємства ………..……. 2.2 Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ПАТ «Укрпошта»……………… 2.3 Оцінка ефективності організації праці на підприємстві як складової креативного потенціалу 3 УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КРЕАТИВНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ……………………… 3.1 Сучасні підходи підвищення ефективності організації праці на підприємстві……………… 3.2 Пропозиції щодо вдосконалення управлінням креативного потенціалу на підприємстві ПАТ «Укрпошта»…… ВИСНОВКИ………………………………………………… ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ………………………………………… ДОДАТКИ…………………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову