0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

курсова: Ділова гра як інтерактивний метод навчання педагогів закладу дошкільної освіти. (ID:317049)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 51
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 1.1 Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми впровадження інтерактивних методів навчання…………………………………………….. 1.2 Особливості використання активних методів навчання педагогів закладів дошкільної освіти……………………………………………………………... Висновки до першого розділу…………………………………………………… РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВОЇ ГРИ ЯК ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 2.1 Дослідження стану використання ділової гри як інтерактивного методу навчання педагогів в практиці роботи закладів дошкільної освіти (констатувальний експеремент)……………………………………………... 2.2 Методичні рекомендації використання ділової гри як інтерактивного методу навчання педагогів закладів дошкільної освіти……………………. Висновки до другого розділу……………………………………………………. Загальні висновки………………………………………………………………… Список використаних джерел……………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження Актуальною є проблема: як зробити педради цікавими, які форми педагогічної ради найбільш ефективні, якими засобами можна реалізувати ідею формування колективу однодумців.З метою створення умов для творчої самореалізації педагогів, для підвищення мотивації педагогічної зрілості та для удосконалення науково-методичного рівня професійної компетентності педагогічних працівників закладу організовується різноманітні форми методичної роботи – педагогічні ради, семінари-практикуми, педагогічні читання, методоб’єднання та ін.