0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи навчання біології, їх комплексне використання у навчальному процесі (ID:135794)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Біологія
Сторінок: 43
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ 1.1. Сутність, функції методів навчання біології та їх класифікація 1.2. Характеристика методів навчання біології РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 2.1. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології 2.2. Інноваційні методи навчання в процесі вивчення біології 2.3. Методичні прийоми реалізації методів навчання біології 2.4. Розвиток методів навчання біології та їх вибір ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТОК Щоб швидко отримати дану роботу - зателефонуйте автору 0988394787 (Андрій) або пишіть на е-мейл: refsbank@mail.ru
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ Проаналізувавши наукову літературу з досліджуваної проблеми та відповідно до поставлених завдань, ми прийшли до наступних висновків. Згідно першого завдання ми з’ясували, що реалізація освітніх завдань у процесі вивчення шкільного курсу біології здійснюється через методи навчання. Методи навчання – це способи й прийоми спільної, впорядкованої, взаємопов'язаної діяльності вчителів та учнів, спрямованої на оволодіння учнями системою знань, набуття ними вмінь і навичок, на їх виховання й різнобічний розвиток. У вузькому розумінні метод навчання є способом керування пізнавальною діяльністю учнів для досягнення певної освітньої мети. Усі методи навчання біології виконують навчальну, розвивальну, виховну, спонукальну та контрольну функції. Для глибокого аналізу й ефективного застосування методів навчання біології використовується бінарна їх класифікація, яка враховує джерело знань і ступінь пізнавальної самостійності школярів. За бінарною класифікацією виокремлюють дев'ять груп методів, у яких одні й ті самі методи можуть виступати менш або більш активними: словесно-ілюстративні, словесно-пошукові, словесно-дослідницькі; наочно-ілюстративні, наочно-пошукові, наочно-дослідницькі; практично-репродуктивні, практично-пошукові, практично-дослідницькі. Саме пошукові й дослідницькі види словесних, наочних і практичних методів і слід вважати активними методами навчання. Згідно другого завдання ми з’ясували, що методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності школярів є основними методами навчання біології. До цієї групи входить сукупність словесних, наочних і практичних методів, спрямованих на передавання й засвоєння учнями знань, формування загальнонавчальних і спеціальних умінь та навичок. Кожен із методів певної групи (словесні, наочні, практичні) може реалізуватися на пояснювально-ілюстративному, частково пошуковому або дослідницькому рівнях. До словесних методів належать розповідь, бесіда, пояснення, інструктаж, лекція, робота з підручником. До наочних методів належать ілюстрування, демонстрування та спостереження. Практичні методи навчання біології вирізняються специфікою та великою різноманітністю і об'єднуються в три групи: вправи, лабораторні та практичні роботи. Методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності спрямовані на формування позитивних мотивів учіння, що стимулюють пізнавальну активність і самостійність учнів у збагаченні навчальною інформацією. Методи формування пізнавальних інтересів учнів сприяють позитивному настрою в процесі навчання біології й прагненню до здобуття знань. Згідно третього завдання ми з’ясували, що серед методів стимулювання навчальної діяльності учнів провідне місце належить проблемно-пошуковим методам. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення біології передбачає дослідницьку діяльність учня, яка зумовлена проблемною ситуацією й спонукає його формулювати гіпотези й перевіряти їх у ході розумових і практичних операцій. Методи проблемного навчання ґрунтуються на самостійній пізнавальній активності учнів. У процесі проблемного навчання використовуються методи різних рівнів складності. Це дає змогу диференційовано підходити до вивчення матеріалу. Згідно четвертого завдання ми з’ясували, що на сучасному етапі розвитку освіти з'явилося багато інноваційних методів навчання. Активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках біології сприяють інтерактивні методи, моделювання, проектування, робота в малих групах, імітаційні, стимуляційні, рольові, пізнавальні ігри та ін. Різноманітність інноваційних методів зростає у зв'язку з розвитком сучасної школи, освіти й науки загалом. Згідно п’ятого завдання ми з’ясували, що у процесі вивчення шкільного курсу біології методи навчання постійно розвиваються, ускладнюються й використовуються у взаємозв'язках та взаємодії. Їх вибір зумовлюється специфікою змісту й цілей навчального заняття, ступенем сформованості вмінь і навичок та розвитку самостійності учнів, навчально-матеріальною базою школи (забезпеченістю школярів навчальними посібниками, наочними засобами, наявністю сучасної техніки тощо).