0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:126755)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2016
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
ТОВ "Базис" інд. код 19468038, юридична адреса м. Харків, вул. Пушкінська, 12. Податкова адміністрація Київського району. Підприємство займається виробничою й торговельною діяль¬ністю, є платником єдиного податку по ставці 6%. Середня чисельність працюючих за календарний рік складає 15 осіб. Для забезпечення необхідної деталізації, виходячи із призна¬чення рахунків, на даному умовному підприємстві необхідно до спро¬щеного плану рахунків ввести субрахунки із зазначенням їх коду або умовної позначки. У таблиці 1 наведено рахунки бухгалтерського обліку спрощеного плану рахунків. При виконанні контрольної роботи необхідно обрати лише потріб¬ні рахунки для здійснення проводок за наведеними господарськими операціями та доповнити їх субрахунками. Сальдо початкове за синтетичними рахунками на 01.01.20__ р. наведено в таблиці 2. Перелік господарських операцій за січень 20__ р. представлений у таблиці 3. Таблиця 1 Спрощений план рахунків бухгалтерського обліку 10 Основні засоби 13 Знос необоротних активів 14 Довгострокові фінансові інвестиції 15 Капітальні інвестиції 18 Інші необоротні активи 20 Виробничі запаси 23 Виробництво 26 Готова продукція 30 Каса 31 Рахунки в банках 35 Поточні фінансові інвестиції 37 Розрахунки з різними дебіторами 39 Витрати майбутніх періодів 40 Власний капітал 44 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 47 Забезпечення майбутніх витрат і платежів 55 Інші довгострокові зобов’язання 64 Розрахунки за податками і платежами 66 Розрахунки з оплати праці 68 Розрахунки за іншими операціями 69 Доходи майбутніх періодів 70 Доходи 79 Фінансові результати 84 Витрати операційної діяльності 85 Інші витрати Таблиця 2 Сальдо початкове за синтетичними рахунками на 01.01.20__ р. Код рахунку Найменування рахунку Найменування субрахунку Дебет Кредит 10 Основні засоби 31 200 13 Знос необоротних активів 6 500 20 Виробничі запаси Сировина і матеріали 5 200 МШП 23 Виробництво 8 450 26 Готова продукція Готова продукція Товари 30 Каса 1 300 31 Рахунки в банках 19 500 40 Власний капітал 45 500 64 Розрахунки за податками і платежами Розрахунки по ПДВ 650 Податкові зобов'язання по ПДВ Податковий кредит по ПДВ Розрахунки єдиного податку Розрахунки податку з доходів фізичних осіб 260 Розрахунки пенсійного забезпечення 120 Розрахунки зі страхування щодо тимчасової втрати працездатності 110 Розрахунки зі страхування на випадок безробіття 100 66 Розрахунки з оплати праці 2010 44 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 10 400 Баланс 65 650 65 650 Таблиця З Перелік господарських операцій за січень 20__ р. Дата Зміст операції Сума, грн. 1 2 3 08.01 Оприбутковано матеріали від постачальника 2 000 08.01 Відображено суму податкового кредиту по ПДВ 09.01 Оплачено отримані матеріали 11.01 Відпущено зі складу виробничі запаси для виробництва продукції 500 11.01 Списано до складу витрат на виробництво вартість матеріалів 500 12.01 Оприбутковано на склад готову продукцію 2 300 13.01 Відображено реалізацію офісних меблів (основних засобів) 3 200 13.01 Відображено податкове зобов'язання по ПДВ у складі вартості реалізованих офісних меблів 13.01 Списано залишкову вартість реалізованих офісних меблів до складу витрат періоду 1 100 13.01 Віднесено залишкову вартість офісних меблів на фінансові результати діяльності 1100 13.01 Списано суму нарахованого зносу реалізованих основних засобів 8 000 13.01 Списано дохід від реалізації офісних меблів 14.01 Отримано оплату за реалізовані офісні меблі 3200 15.01 Оприбутковано МШП 120 15.01 Відпущено МШП зі складу для виробництва 120 15.01 Відображено суму податкового кредиту по ПДВ у складі вартості отриманих МШП 15.01 Списано вартість використаних МШП до складу витрат на виробництво 120 17.01 Сплачено за придбані МШП 18.01 Оприбутковано від постачальника комп'ютер 4 500 18.01 Відображено суму податкового кредиту по ПДВ 18.01 19.01 Зараховано комп'ютер до складу основних засобів 4500 Оплачено придбаний об'єкт основних засобів 21.01 Оприбутковано товар від постачальника 10000 21.01 Відображено суму податкового кредиту по ПДВ у складі вартості отриманого товару 10000*0,2 = 2000 2000 22.01 Перераховано кошти за товар 23.01 Отримано попередню оплату за товари 12500 23.01 Відображено суму податкового зобов'язання по ПДВ у складі отриманої попередньої оплати за товари 24.01 Реалізовано товари покупцю на всю суму передоплати 12500 24.01 Списано суму податкового зобов’язання по ПДВ 2083,33 24.01 Списано облікову вартість реалізованого товару 10000 10000 24.01 Списано дохід від реалізації товару 25.01 Реалізовано готову продукцію покупцю 4 600 25.01 Відображено суму податкового зобов'язання по ПДВ у складі вартості відвантаженої готової продукції 26.01 Отримано оплату за відвантажену готову продукцію 4 600 26.01 Списано фактичну собівартість реалізованої готової продукції 2 300 2300 26.01 Списано доход від реалізації готової продукції 27.01 Оприбутковано товар для реалізації за договором посередництва 9 300 28.01 Отримано попередню оплату від покупця за товар за договором доручення 9 300 28.01 Відображено суму податкового зобов'язання по ПДВ у складі отриманої попередньої оплати 29.01 Відвантажено товар за договором доручення покупцю 9 300 29.01 Списано раніше відображену суму податкових зобов'язань по ПДВ у складі вартості відвантаженого товару 1550 29.01 Списана з обліку вартість реалізованого покупцю товару за договором доручення 9300 29.01 Відображено заборгованість перед продавцем за реалізований товар за договором доручення 7750 29.01 Відображено право на податковий кредит по ПДВ у складі вартості реалізованого товару 9.01 Перераховано кошти продавцю від реалізації товару за договором доручення 29.01 Відображено суму податкового кредиту по ПДВ у складі вартості реалізованого товару за договором доручення 1550 29.01 Відображено реалізацію послуг за договором доручення (5% від суми договору) 29.01 Відображено суму податкового зобов'язання по ПДВ у складі вартості реалізованих послуг 30.01 Отримано винагороду за виконання посередницьких послуг 465 30.01 Списано доход від реалізації послуг за договором доручення 30.01 Отримано аудиторські послуги 500 30.01 Списано вартість аудиторських послуг на фінансові результати діяльності 500 30.01 Відображено суму податкового кредиту по ПДВ у складі вартості аудиторських послуг 31.01 Перераховано кошти за аудиторські послуги 31.01 Відображено нарахування заробітної плати працівникам підприємства 7800 31.01 Списано до складу витрат на виробництво витрати на оплату праці виробничих робітників 6500 31.01 Списано на фінансові результати витрати на оплату праці адміністративно-управлінського персоналу 1300 31.01 Нараховано на фонд оплати праці збори до Пенсійного фонду 1430 31.01 Нараховано на фонд оплати праці збори до Фонду соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності 31.01 Нараховано на фонд оплати праці збори до Фонду сприяння зайнятості населення 31.01 Нараховано на фонд оплати праці збори до Фонду соціаль¬ного страхування від нещасних випадків на виробництві (1,0%) 31.01 Утримано із зарплати суму податку з доходів фізичних осіб 1015 31.01 Утримано із заробітної плати суму внесків до Пенс. фонду 31.01 Утримано із заробітної плати суму внесків до Фонду соціально¬го страхування у зв'язку з тимчасово втратою працездатності 31.01 Утримано із заробітної плати суму внесків до Фонду соціального страхування на випадок безробіття 31.01 Отримано кошти в банку на виплату заробітної плати 31.01 Виплачено заробітну плату 31.01 Перераховано податок з доходів фізичних осіб 1015 31.01 Перераховано внески до Пенсійного фонду 31.01 Перераховано внески до Фонду соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності 31.01 Перераховано внески до Фонду сприяння зайнятості населення 31.01 Перераховано внески до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві Перераховано військовий збір 31.01 Нараховано суму амортизації основних засобів і нематеріаль¬них активів 250 31.01 Нараховано єдиний податок за звітний місяць 31.01 Сплачено єдиний податок авансом за лютий 2008 р. 31.01 Списано фінансовий результат за звітний місяць Необхідно засвоїти порядок відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій і заповнення регістрів та складання фінансового звіту суб'єкта малого підприєм¬ництва згідно з П(С)БО №25. Студенти повинні на підставі вихідних даних: 1. Скласти журнал господарських операцій за звітний місяць, вказати кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку за кожного операцією, облікові регістри, в яких здійснюються записи господарських операцій. 2. Зробити розрахунок необхідних сум господарських операцій. 3. Визначити суми, які заносяться до книги обліку доходів та витрат суб'єкта малого підприємництва - юридичної особи - та зазначити їх та відповідні графи в журналі господарських операцій. 4. Розрахувати суму єдиного податку за звітний період. 5. Заповнити книгу обліку доходів і витрат суб'єкта малого підприємництва - юридичної особи, що застосовує спрощену систему оподатковування, обліку і звітності. 6. Рознести суми господарських операцій в облікові регістри, що застосовуються при спрощеній формі обліку. 7. Скласти оборотно-сальдову відомість за синтетичними рахунками. 8. Скласти звіт суб'єкта малого підприємництва. 9. Скласти розрахунок сплати єдиного податку за звітний період.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову