0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обліку наявності та використання основних засобів. (ID:1486)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2009
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обліку наявності та використання основних засобів. Розділ 2. Організаційно – правові аспекти функціонування та організація роботи бухгалтерії підприємства 2.1. Організаційно-правові аспекти функціонування підприємства 2.2. Облікова політика Розділ 3. Організація обліку наявності та використання основних засобів 3.1. Організація документування та розробка робочої інструкції первинних документів для обліку наявності та використання основних засобів 3.2. Організація бухгалтерської обробки облікової інформації з обліку наявності та використання основних засобів 3.3. Розробка посадової інструкції бухгалтера по обліку наявності та використання основних засобів 3.4. Технологічна картка бухгалтера з обліку наявності та використання основних засобів 3.5. Впровадження комп’ютерних технологій в організацію обліку наявності та використання основних засобів Розділ 4. Охорона праці Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову