0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УАБС, Варіант №1, Облік у галузях, №3775 (ID:21881)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 11
Рік виконання: 2009
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача №1 Необхідно: – скласти журнал реєстрації господарських операцій; – визначити фінансовий результат від основної діяльності (рахунок 791); – нарахувати податок на прибуток; – визначити кінцевий результат (прибуток, збиток). Зміст операцій торгівельного підприємства за червень поточного року 1. Надійшла на поточний рахунок передоплата від покупця товарів - 9002 грн. 2. Відображено податкове зобов'язання з ПДВ (суму визначити). 3. Проведено відвантаження товарів і визнано доход від реалізації - 9002 грн. 4. Відображено суму ПДВ, раніше включену до складу податкових зобов'язань. 5. Списано купівельну вартість товарів - 5002 грн. 6. Списано різницю між доходом (виручкою) від реалізації і сумою податків, які підлягають сплаті з виручки (суму визначити). 7. Списано собівартість реалізації на фінансово-результативний рахунок (суму визначити). 8. Нараховано зарплату адміністрації - 102 грн. 9. Проведено нарахування на фонд оплати праці на соціальне страхування - 52 грн. 10. Відображено витрати на службові відрядження персоналу управління - 102 грн. 11. Нараховано зарплату продавцям - 202 грн. 12. Проведено нарахування на фонд оплати праці на соціальне страхування - 72 грн. 13. Нараховано орендну плату, комунальні послуги - 302 грн., в тому числі ПДВ. 14. Відображено суму ПДВ, включену до вартості послуг. 15. Нараховано знос обладнання офісу - 62 грн. 16. Нараховано знос торговельного обладнання - 62 грн. 17. Нараховано знос програмного забезпечення - 42 грн. 18. Списано матеріали на ремонт офісу - 72 грн. 19. Нараховано за розрахунково-касове обслуговування та інші послуги банку - 32 грн. 20. Списано пакувальні матеріали - 52 грн. 21. Нараховано послуги за рекламу товарів - 127 грн. 22. Відображено суму ПДВ включену у вартість послуг з реклами - 27 грн. 23. Відображено дохід від реалізації виробничих запасів - 902 грн. 24. Нараховано ПДВ, включений до вартості реалізації запасів - 152 грн. 25. Віднесено на інші операційні витрати собівартість реалізованих виробничих запасів - 402 грн. 26. Видано матеріальну допомогу працівникам підприємства - 202 грн. 27. Віднесено до складу фінансових результатів доход від реалізації запасів за мінусом ПДВ (суму визначити). 28. Віднесено суму адміністративних витрат на фінансовий результат від основної діяльності (суму визначити). 29. Списано витрати, пов'язані зі збутом продукції (суму визначити). 30. Закриття рахунка "Інші операційні витрати" (суму визначити). Задача № 2 Необхідно: – скласти кореспонденцію рахунків, визначити необхідні суми; – скласти калькуляцію собівартості продукції основного стада великої рогатої худоби. Зміст господарських операцій: 1. Згідно акту на перевод тварин із групи в групу переведений молодняк в основне стадо (два проведення) – 22 002 грн. 2. Вибраковані із основного стада свиноматки – 4002 грн. 3. Нараховано заробітну плату: а) дояркам і скотникам по догляду за коровами – 1802 грн.; б) телятницям і скотникам по догляду за молодняком худоби – 1002 грн.; в) водіям вантажних автомашин – 802 грн.; г) робітникам за прополку буряків – 2002 грн.; д) робітникам за вирощування кукурудзи – 1502 грн.; є) загальновиробничому персоналу рослинництва – 1002 грн.; ж) загальновиробничому персоналу тваринництва – 1502 грн.; з) загальногосподарському персоналу – 2102 грн. Разом: 11 700 грн. 4. Проведені відрахування на соціальне страхування і до Пенсійного фонду від нарахованої заробітної плати (див. п. 3). 5. Забито на мясо молодняк свиней – 3002 грн. 6. Відраховано із зарплати податки – 702 грн. 7. Використані корма і підстилка на утримання: а) корів – 7002 грн.; б) молодняка худоби – 5002 грн. 8. Перераховано з розрахункового рахунку в оплату витрат по водозабезпеченню і віднесено на: а) утримання основного стада – 3502 грн.; б) утримання молодняка худоби – 2002 грн.; в) загальновиробничі витрати рослинництва – 802 грн.; г) загальновиробничі витрати тваринництва – 702 грн.; д) загальногосподарські витрати – 1902 грн. 9. Отримано привіс молодняка ВРХ – 2002 грн. 10.Нараховано амортизацію основних засобів: а) будівель корівника і обладнання в ньому – 3102 грн.; б) будівель телятника і обладнання в ньому – 2402 грн.; в) вантажного автотранспорта і гаража – 2202 грн.; г) загальногосподарського призначення – 3002 грн.; д) загальновиробничого призначення рослинництва – 2302 грн.; є) загальновиробничого призначення тваринництва – 3502 грн. 11. Списані витрати по ремонту основних засобів і включені у витрати: а) по утриманню основного стада (корів) – 4002 грн., б) по утриманню молодняка худоби – 1802 грн. 12.Оприбутковано на протязі року продукцію тваринництва по плановій собівартості: а) молоко – 802 ц по 42 грн., за 1 ц – 33684 грн.; б) приплід – 102 голів по 62 грн. за 1 гол. – 6324 грн. 13. Здано м'ясокомбінату бички – 60 002 грн. 14. Списано собівартість зданих бичків – 40 002 грн. 15. Списуються і розподіляються в кінці року загальновиробничі витрати тваринництва і включаються на витрати: а) по утриманню корів (основне стадо) – 3943 грн.; б) по утриманню молодняка – 2316 грн. 16. Списуються в кінці року загальногосподарські витрати. 17. Списується в кінці року різниця між плановою і фактичною собівартістю продукції тваринництва: а) молока; б) приплода.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову