0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:233237)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 27.03.2018 р. ТОВ «Гармонія» перерахувало підряднику передоплату за роботи з ремонту сходів у офісній будівлі. 05.04.2018р. підрядником була зареєстрована ПН у ЄРПН. 12.04.2018 р. ТОВ «Гармонія» отримало акт виконаних робіт від підрядника, в якому була зазначена сума 12000,00 грн у т.ч. ПДВ. Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 1). Таблиця 1 № з/п Зміст господарської операції Первинні документи Кореспонденція рахунків Сума, грн Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 1. Перша подія – передоплата 1. 27.03.2018р. Перераховано передоплату (50 %) за роботи з ремонту сходів в офісній будівлі 12000*0,5= 6000 2. 27.03.2018р. Відображено розрахунки з податкового кредиту, не підтвердженого ПН, зареєстрованою в ЄРПН 6000/6 = 1000 3. 05.04.2018р. Отримано ПН, зареєстровану в ЄРПН 4. 05.04.2018 р. Збільшено реєстраційну суму за ПДВ- формулою 5. 12.04.2018 р. Підписано акт виконаних робіт 12000/6*5 = 10000 6. 12.04.2018р. Відображено податковий кредит із ПДВ у межах раніше отриманої передоплати 7. 12.04.2018р. Відображено розрахунки з податкового кредиту, не підтвердженого ПН, зареєстрованою в ЄРПН 8. 12.04.2018р. Отримано ПН, зареєстровану в ЄРПН (дата реєстрації - 12.04.2018р.) 9. 12.04.2018р. Збільшено реєстраційну суму в ПДВ-формулі 10. Проведено зарахування заборгованостей 11. 20.04.2018 р. Проведено остаточну оплату робіт Завдання 2. 27.04.2018 р. ТОВ «Гармонія» оприбуткувало від постачальника товар на суму 12000,00 грн у т.ч ПДВ. 17.05.2018 р. було отримано ПН, зареєстровано у ЄРПН із перевищенням граничного строку реєстрації (дата реєстрації – 17.05.2018 р). 23.05.2018 р. було проведено оплату за товари постачальнику у розмірі 12000,00 грн. Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 2.). Таблиця 2 № з/п Зміст господарської операції Первинні документи Кореспонденція рахунків Сума, грн Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 1. Перша подія – отримання товарів, ПН зареєстровано в ЄРПН із порушенням граничного строку реєстрації 1. 27.04.2018 р. Оприбутковано товари, отримані від постачальника 12000/6*5 = 10000 2. 27.04.2018р. Відображено розрахунки з податкового кредиту, не підтвердженого ПН, зареєстрованою в ЄРПН 12000/6 = 2000 3. 17.05.2018 р. Отримано ПН, зареєстровану в ЄРПН із перевищенням граничного строку (дата реєстрації – 17.04.2018 р.) 4. 17.05.2018р. Збільшено реєстраційну суму за ПДВ-формулою 5. 23.05.2018р. Проведено оплату за товари постачальнику Завдання 3. Необхідно: визначити розмір ПДВ, який підлягає сплаті ПрАТ «Мобідік» до бюджету за вересень 2017р. Дані для розрахунку: Дата Зміст господарської операції ПЗ чи ПК 01.09. 2017 Отримано передоплату від ТОВ «Меркурій» в розмірі 18000,00 грн у т.ч. ПДВ. ПН була виписано і зареєстрована у ЄРПН 01.09. 2017 Підписано акт наданих послуг із ТОВ «Ребарк» на суму 36000,00 грн у т.ч. ПДВ. ПН було виписано і зареєстровано у ЄРПН того ж дня 02.09. 2017 Отримано зареєстровано ПН від ТОВ «Ельдар», за товари, які були придбані по накладній №12 від 01.08.2017р. Сума ПДВ зазначена у податкові накладній – 3500,00 грн 04.09. 2017 Проведено ліквідацію автомобіля ВАЗ 2109. Первісна вартість становила – 120000,00 грн. Знос – 92%. ПН було виписано і зареєстровано того ж дня. 05.09. 2017 Безоплатно передано запасні частини ТОВ «Аден», вартістю 28000,00 грн. ПН було виписано і зареєстровано того ж дня. 06.09. 2017 Імпортовано товари із Польщі (оформлено МД). Договірна контрактна вартість становила 500 Євро (курс НБУ на дату розмитнення – 30,50 грн за 1 Євро) . Ввізне мито становила 10%. 10.09. 2017 Перераховано нерезиденту в Польщу гроші за імпортований раніше товар 11.09. 2017 Отримано передоплату від ТОВ «Глобус» (покупця) в розмірі 180000,00 грн у т.ч. ПДВ за майбутні поставки товару 12.09. 2017 Підписано акт наданих послуг ТОВ «Меркурій» (покупцем послуг) у розмірі 18000,00 грн. у т.ч. ПДВ. 13.09. 2017 Зареєстровано ПН у ЄРПН для ТОВ «Глобус» у розмірі 180000,00 грн у т.ч. ПДВ 19.09. 2017 Продано ТОВ «Альянс» 200 банок краски зеленої, вартістю 60,00 грн у т.ч. ПДВ за 1 банку. 20.09. 2017 Отримано акт наданих послуг від ФОП «Омельченко» (не платник ПДВ) за послуги з ремонту офісного приміщення на суму 22000,00 грн. 25.09. 2017 Проведено передоплату ТОВ «Чиста Вода» за купівлю 90 літрів питної води по ціні 3,60грн у т.ч. ПДВ за 1 літр. Питна вода відноситься до товарів, які не використовуються у господарські діяльності платника податку 30.09. 2017 Зареєстровано ПН у ЄРПН щодо продажі 20 банок краски зеленої ТОВ «Альянс» 30.09. 2017 Відвантажено ТОВ «Оболонь» по накладній № 24 будівельні матеріали на суму 124 000,00 грн у т.ч. ПДВ. Ціна придбання таких будівельних матеріалів становила 136 000,00 грн .у т.ч. ПДВ. ПрАТ «Мобідік» було виписано і зареєстровано у ЄРПН тільки одну ПН, в якій вказано договірну (контрактну) вартість товару..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову