0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Аналіз виробничої структури програми підприємства в умовах ринку» Приватне акціонерне товариство «ОБОЛОНЬ» (ID:254623)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 60
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 1.1 Історична довідка ПАТ «Оболонь» 1.2 Організація управління ПАТ «Оболонь» 1.3 Виробнича структура ПАТ «Оболонь» 1.4 Облікова політика ПАТ «Оболонь» 1.5 Аналіз основних техніко- економічних показників Розділ 2. Методичні основи аналізу виробничої програми підприємства 2.1. Значення, завдання, напрямки та інформаційне забезпечення аналізу виробничої програми підприємства в умовах ринку. 2.2. Аналіз обсягів, структури та динаміки виробничої програми підприємства в умовах ринку 2.3 Аналіз якості продукції. Розділ 3. Аналіз виробничої програми підприємства 3,1 Загальний аналіз асортименту і структури випуску продукції. 3,2 . Аналіз якості продукції. Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для того, щоб правильно сформувати виробничу програ¬му підприємства, у його бізнес-плані необхідно представити таку важливу інформацію, як характеристика пропонованої продукції, оцінка можливих ринків збуту та конкурентів. Основою обґрунтування плану виробництва і збуту про¬дукції в умовах ринку стає маркетинг.Його значення по¬лягає в тому, що підприємства повинні виробляти те, що потрібно споживачам, а не те, що вони хочуть або можуть виробляти. Для успішного ведення бізнесу служба марке¬тингу всебічно вивчає ринок товарів для визначення опти¬мального асортименту та обсягу продукції. При цьому слід виявляти потреби потенційних споживачів у межах ринко¬вого сегменту. З потенційними споживачами укладаються господарські договори, розробляється виробнича програма. Крім того, функція маркетингу полягає не лише у вияв¬ленні величини попиту, але й у його формуванні шляхом продукування і виведення на ринок нових видів продукції з новими властивостями. Тут важливу роль відіграє реклама, системи «просування» товару на ринок та ін. Формування виробничої програми в ринкових умовах має певні особливості, які полягають у тому, що: • плани виробництва і реалізації продукції орієнтуються на ринкові потреби конкретних споживачів, на своєчасне і якісне виконання договірних зобов'язань; • в основі виробничої програми лежить договір на по¬ставку певної продукції, при цьому підприємство самостійно вибирає постачальників, споживачів, встановлює ціни та ін.; • планування виробничої програми повинно бути гнуч¬ким, у поточних і оперативних планах повинні коригува¬тись показники плану виробництва і реалізації продукції з врахуванням змін у поставках сировини, фінансових мож¬ливостях покупців; • пріоритетними у виробничій програмі підприємства стають натуральні показники і показники якості продукції, саме вони відображають ступінь задоволення ринкових по¬треб з кількісного і якісного боку; • виробнича програма підприємства повинна формуватись із врахуванням можливостей підприємства, його забезпечення різними видами ресурсів та виробничими потужностями; • плани виробництва і реалізації продукції повинні бути багатоваріантними і забезпечувати вибір оптимального пла¬ну, реалізація якого дасть можливість одержати високий прибуток. Метою виконання курсової роботи є формування вмінь та практичних навиків опрацювання економічної інформації, формування висновків на належному рівні, визначення аналізу виробничої програми підприємства в умовах ринку. Завдання курсової роботи: - надати загальну характеристику виробничій програмі підприємства; - визначити поняття виробничої програми; - з’ясувати структуру виробничої програми; - обчислити основні економічні показники виробничої програми підприємства; - проаналізувати ефективність використання основних засобів згідно до діючої виробничої програми підприємства. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є ПАТ «Оболонь» котре є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку зі своїм найменуванням, кутовий та інші штампи, розрахунки у установах банків.