0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порядок організації обліку та аудиту торгової націнки на підприємствах роздрібної торгівлі (ID:25725)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2011
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 НОРМАТИВНО-ЗАКОНОДАВЧА БАЗА ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 1.1. Огляд законодавчої бази щодо організації діяльності підприємств роздрібної торгівлі 1.2. Вимоги щодо організації готівкових розрахунків на підприємствах роздрібної торгівлі РОЗДІЛ 2 ОБЛІК ТОРГОВИХ НАЦІНОК НА ТОВАРИ 2.1. Облік руху товарів на підприємствах роздрібної торгівлі 2.2. Облік торгових націнок на товари, порядок її розподілу і списання РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ ТОРГОВИХ НАЦІНОК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову