0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:28944)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2010
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Практичне завдання Дані підприємства «Промінь» за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівля. Списано продажну вартість реалізованих товарів в тис. грн.., в т.ч. ПДВ: сума 198000 грн., в т.ч. ПДВ 33000 грн. Інші вихідні дані Підприємство використовує рахунки класу 8 та 9. Ставка податку на прибуток підприємств - 30 %. Нарахування дивідендів з суми чистого прибутку - 10% чистого прибутку. Відрахування чистого прибутку до резервного капіталу підприємства - 5 % від суми чистого прибутку без суми дивідендів. Завдання: За даними, викладеними вище: 1) здійснити бухгалтерські проведення за господарськими операціями (заповнити стовпчики 3 та 4 табл. 2) 2) заповнити Головну Книгу (використовуючи табл. 2 та 3 виконати відповідні записи у таблицях 4.1 - 4.37) 3) заповнити оборотно-сальдову відомість за формою табл. 5 4) використовуючи дані табл. 1, 2, 3, 4, 5 та допоміжних розрахунків скласти фінансову звітність підприємства "Промінь": 1. Дані про підприємств Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва ЗАТ "Промінь" Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13 2. Господарські операції підприємства "Промінь" за 2005 р. Господарські операції підприємства "Промінь", здійснені протягом 2005 р. Таблиця 2. Придбано принтер Deskjet 610C вартістю 595 грн. ПДВ- 119грн. Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00грн. комп'ютер Funai - 1500,00 грн. Введено в експлуатацію об'єкти основних засобів: принтер Deskjet 610C - 595 грн. ксерокс Canon - 1000,00грн. комп'ютер Funai - 1500,00грн. Разом 3095,00 грн. Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00грн. продажна ціна - 1,20грн. Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об'єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00грн. Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 198000,00 грн. ПДВ 33000,00 грн. Списано продажну вартість реалізованих товарів - 186000,00 грн. (операція 8) Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. Відображено у складі витрат за елементами здійснених відрахувань на соціальні заходи із нарахованої заробітної плати (нарахування): продавцям 32 % на пенсійне страхування - 1280,00 грн. 2,9 % - на соціальне страхування 116,00 грн. 2,1 % - страх, на випадок безробіття - 84,00 грн. 1,02 %- страхування від нещасного випадку 40,80 грн. Разом 1520,80 адміністрації: 32 % на пенсійне страхування - 960,00 грн. 2,9 % - на соціальне страхування 87,00 грн. 2,1 % - страх, на випадок безробіття - 63,00 грн. 1,02 % - страхування від нещасного випадку 30,60 грн. Разом 1140,60грн. Відраховано із нарахованої заробітної плати працівникам (утримання): прибутковий податок з громадян - 815,00 грн. 2 % - на пенсійне страхування - 140,00 грн. 0,5 % - на соціальне страхування - 35,00 грн. 0,5 % - на страхування на випадок безробіття 35,00 грн. Разом 1025,00грн. З поточного рахунку підприємства: надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано: за розрахунково-касове обслуговування банку -180,00грн. за рекламу на радіо - 350,00грн. визнано економічні санкції - 550,00 грн. заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. заборгованість різним кредиторам за надані послуги- 10000,00грн. Заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. в т.ч. за податком на прибуток 3600,00 грн. Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв'язку, з охорони тощо- 6150,00грн. у т.ч. ПДВ- 1025,00грн. З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. Нараховано податки, збори і обов'язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) 2200,00грн. Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації- 300,00грн. Разом 485,00 грн. Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом "червоного сторно" 69600,00 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) ? витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) собівартість реалізованих товарів - 90000,00 грн. адміністративні витрати - 15930,60 грн. витрати на збут - 6555,80грн. інші операційні витрати - 550,00 грн. витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) матеріальні витрати - 185,00грн. витрати на оплату праці - 7000,00 грн. відрахування на соціальні заходи - 2661,40 грн. амортизація - 4300,00 грн. інші операційні витрати - 8890,00 грн. Нараховано податок на прибуток підприємства Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку Відображення чистого прибутку звітного періоду Нараховано дивіденди власникам підприємства Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) Списано прибуток, використаний у звітному періоді 3. Дані про сальдо окремих рахунків станом на 1.01.2005 р. Відомості про сальдо за рахунками Таблиця 3 № субрахунку (рахунку) Сума, грн. № субрахунку (рахунку) Сума, грн. 103 60000,00 421 4500,00 104 2000,00 43 2600,00 131 28500,00 441 9400,00 22 900,00 46 5800,00 282 94000,00 631 25300,00 285 44000,00 641/ПДВ 1700,00 301 300,00 651 800,00 311 6000,00 661 3500,00 40 40000,00 685 8700,00 За іншими рахунками та субрахунками сальдо = 0 Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову