0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація бухгалтерського обліку (ID:41151)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 28
Рік виконання: 2012
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
1. Порядок розробки робочого плану рахунків, основні вимоги та особливості залежно від виду підприємства 2. Особливості організації обліку витрат основного виробництва 3. Охарактеризуйте порядок встановлення індивідуальної та колективної матеріальної відповідальності 4. Сформулюйте витяг з наказу про облікову політику підприємства х відображенням особливостей документообігу на підприємстві 5. В яких випадках укладається трудовий договір з працівником? 6. Дайте відповіді на тестові запитання по темам 4,5,11 Тема 4. «Організація роботи облікового апарату та бухгалтерського контролю». 1. Коло обов’язків головного бухгалтера визначається: а) посадовою інструкцією б) Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» в) відділом кадрів 2. Структура бухгалтерії не залежить від: а) кількості філій б) обсягу облікових робіт в) попиту на продукцію підприємства 3. Для підприємств, звітність яких оприлюднюється, не застосовується наступна форма організації бухгалтерського обліку: а) введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером б) користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець в) ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією г) самостійне ведення обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства 4. До організаційних операцій, виконуваних в бухгалтерії, відноситься: а) затвердження та контроль виконання планів бухгалтерії б) економічний аналіз кошторисів витрат в) попередній контроль витрачання матеріальних цінностей та грошових коштів 5. До компетенції працівників розрахункової палати відноситься: а) контроль за використанням фонду оплати праці та утриманнями з неї б) облік розрахунків з постачальниками в) облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, юридичними та фізичними особами 6. Структура бухгалтерії може бути: а) функціональною та змішаною б) централізованою та децентралізованою в) лінійною та секторною 7) Планування діяльності окремих облікових працівників здійснюється на підставі: а) наказу про облікову політику б) індивідуальних графіків в) структурного графіку 8. Спільним у створенні філій та представництв є те, що вони: а) є юридичними особами б) діють на підставі положень в) володіють відокремленим майном 9. Розподіл функцій управлінського персоналу і осіб, відповідальних за їх виконання, закріплюються у: а) наказі про облікову політику підприємства б) статуті підприємства в) положенням про структурні підрозділи підприємства 10. При зміні бухгалтера підприємства складається: а) інвентаризаційний опис б) акт приймання – передачі справ в) опис справ 11. Особливістю внутрішньогосподарського контролю є: а) здійснення контролю компетентними незалежними спеціалістами в галузі обліку, оподаткування і права б) здійснення функцій контрою особами, які представляють інтереси даного підприємства і є членами цього колективу в) проведення контрольних перевірок державними органами контролю 12. Метою бухгалтерського контролю є: а) перевірка достовірності, законності, доцільності, своєчасності відображення в обліку господарських операцій і вивчення результатів господарської діяльності підприємства б) перевірка достовірності, законності, повноти відображення господарських операцій і надання рекомендацій щодо виправлення виявлених помилок в обліку в) перевірка діяльності підприємства, дотримання законодавства, достовірності обліку і звітності, виявлення недостач, привласнення і розкрадання активів підприємства і притягнення до відповідальності винних осіб 13. Організаційне забезпечення контрольної діяльності пов’язане з: а) створенням економічної зацікавленості осіб в проведенні контролю б) організацією первинного та зведеного обліку і аналізу в) упорядкуванням взаємовідносин між працівниками, службами з приводу контролю 14. Юридичне забезпечення контролю пов’язане з: а) підбором відповідних технічних засобів для виміру, підрахунку, зважування та обміру б) упорядкування організації виробництва для забезпечення реалізації ефективних форм і методів контролю в) вибором форм, методів і процедур контролю, які забезпечують повноцінну доказовість результатів контролю 15. Попередній контроль проводиться: а) безпосередньо в ході здійснення господарської діяльності б) до початку операції або процесу в) після завершення процесу або окремої господарської операції 16. Наступний контроль застосовується для: а) підтвердження доцільності чи законності господарських операцій б) визначення доцільності та обґрунтованості використання матеріальних, трудових та інших ресурсів в) перевірки правильності відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку 17. Проміжний контроль здійснюється: а) до початку операції для підтвердження її доцільності б) в процесі реалізації господарської операції в) безпосередньо після завершення господарських операцій 18. До прийомів документального контролю відносять: а) арифметичну перевірку, опитування осіб б) зустрічну перевірку, техніко – економічні розрахунки в) контрольний замір виконаних робіт, логічне дослідження операцій 19. До прийомів фактичного контролю відносять: а) контрольний запуск сировини і матеріалів у виробництво, спостереження б) лабораторний аналіз, перевірку бухгалтерських проводок в) контроль дотримання нормативів, порівняння 20. Під внутрішньою ревізією розуміють перевірку: а) наявності і стану об’єкту контролю, яка здійснюється шляхом спостереження, вимірювання, реєстрації та порівняння одержаних результатів б) стану обліку та звітності, їх достовірності, проведення аналізу діяльності та визначення шляхів підвищення її економічної ефективності в) дотримання законодавства, достовірності обліку і звітності, спосіб виявлення розтрат, недостач, привласнення активів підприємства Тема 5 «Організація обліку власного капіталу та забезпечення зобов’язань» 1. При організації обліку власного капіталу необхідно враховувати: а) форму власності б) розмір статутного капіталу в) частки засновників у статутному капіталі г) організаційно – правову форму д) кількість засновників 2. На державних підприємства власний капітал формується за рахунок: а) сукупності виділених підприємству державним (муніципальним) органом основних і оборотних засобів б) внесків учасників в) часток засновників г) пайовий внесків членів для спільного ведення підприємницької діяльності До статутного Фонду ТзОВ забороняється вносити: а) бюджетні кошти б) грошові кошти, у т.ч. в іноземній валюті в) цінні папери г) засоби, отримані під заставу 4. Акції ЗАТ поширюються шляхом: а) розподілу серед акціонерів (учасників) б) підписки в) купівлі – продажу на біржах г) конвертації 5. Отримане цільове фінансування визнається доходом тих періодів, у яких: а) було здійснено витрати, пов’язані з використанням умов цільового фінансування б) не було здійснено витрати, пов’язані з використанням умов цільового фінансування в) не має підтвердження, що воно буде отримане і підприємство визнає умови такого фінансування 6. Учасники повинні здійснити внески до статутного фонду ТзОВ протягом: а) тижня після реєстрації підприємства б) до дня реєстрації підприємства в) 1 року після реєстрації підприємства г) час не обмежений 7. Пайовий капітал – це: а) капітал, що складається з емісійного доходу, іншого вкладеного капіталу, дооцінки активів, безоплатно одержаних необоротних активів тощо б) фактична собівартість акцій власної емісії вилучених товариством у своїх акціонерів в) неоплачений капітал за видами розміщених неоплачених акцій та часток г) сукупність коштів фізичних і юридичних осіб, добровільно розміщених у товаристві для здійснення його фінансово – господарської діяльності 8. Збільшення статутного капіталу відбувається при: а) зниженні номінальної вартості акцій б) додаткових внесків учасників в) виході одного чи декількох учасників г) скороченні кількості акцій шляхом викупу їх у власників 9. При використанні гуманітарної допомоги не за цільовим призначенням: а) стягуються штрафні санкції б) суб’єкта лишають права отримання наступної допомоги в) вона вважається доходом і оподатковується г) вона вважається доходом, оподатковується та стягуються штрафні санкції 10. Первинний облік статутного капіталу здійснюється на підставі: а) ПКО, ВКО, виписок банку, платіжних доручень б) актів приймання – передачі основних засобів, накладних в) установчого договору, статуту г) рішень зборів акціонерів, довідок бухгалтерії Тема 11 «Організація обліку доходів та результатів діяльності підприємства» 1. Доходи включаються до складу об’єктів облікового процесу на підставі принципів: а) автономності б) нарахування та відповідності в) періодичності 2. Не визнаються доходами: а) суми одержаних грандів та субсидій б) суми від списання кредиторської заборгованості в) надходження від первинного розміщення цінних паперів 3. В бухгалтерському обліку дохід відображається в сумі: а) справедливої вартості отриманих активів, або тих, які підлягають одержанню б) залишкової вартості отриманих активів або тих, які підлягають отриманню в) яка зазначена у відповідних документах, що супроводжують надходження коштів на підприємство 4. До доходу від операційної діяльності не відноситься дохід від: а) раніше списаних активів б) операційної курсової різниці в) участі в капіталі 5. Сума доходу, яка виникає в результаті господарських операцій, оцінюється за: а) балансовою вартістю б) справедливою вартістю в) чистою вартістю реалізації 6. До доходів інвестиційної діяльності відноситься дохід від: а) операційної курсової різниці б) не операційної курсової різниці в) відшкодування раніше завданих збитків 7. Кінцевим фінансовим результатом діяльності підприємства є: а) чистий прибуток (збиток) звітного періоду б) прибуток до оподаткування в) валовий прибуток 8. Валовий прибуток – це: а) різниця між чистим доходом і собівартістю реалізованої продукції б) алгебраїчна сума прибутку від операційної діяльності, фінансової діяльності та іншої діяльності в) виручка, що надходить на підприємство 9. Аналітичний облік фінансових результатів організовується: а) за напрямками, самостійно обраними підприємствами б) тільки за видами діяльності в) за видами продукції 10. Порядок використання прибутку визначає: а) власник підприємства б) трудовий колектив Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову