0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проектування нової моделі пальта жіночого (ID:277044)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Дизайн
Сторінок: 41
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Дослідження сфери споживання. Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування. 1.1. Характеристика споживчих та виробничих вимог до визначеного виду одягу. 1.2. Аналіз напрямку розвитку моди стосовно пальто. 1.3. Формування матриці морфологічних ознак пальто. 2. Конструкторська розробка проекту. 2.1. Опис підібраної моделі. 2.2. Вибір вихідних даних. 2.3.Розробка та побудова креслення основи конструкції моделі. 2.4. Моделювання виробу. 3. Розробка проектно-конструкторської документації. 3.1. Розробка лекал-еталонів на модель. 3.2. Виготовлення та перевірка взірця виробу. Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проектування одягу промислового виробництва базується на даних маркетингових досліджень, де визначаються потреби споживачів. Сучасне уявлення про якість послуг засноване на принципі якнайповнішого виконання вимог і побажань, і цей принцип має бути закладений в основу будь-якого проекту. Споживачем може бути як окрема людина, так і колективи людей - підприємства, організації або суспільство в цілому. У будь-якому випадку потреби пов'язані з властивостями людської особи. На процес прийняття рішення щодо купівлі товару впливає цілий ряд факторів, зокрема: соціальні (референтні групи, сім’я, ролі та статуси); персональні (вік та етап життєвого циклу сім’ї, рід занять, економічне становище, спосіб життя, уявлення про саму себе); культурні (культура, субкультура, соціальний стан); психологічні (мотивація, сприйняття, опанування, переконання та ставлення). Процес споживчого попиту можна розділити на три етапи. На першому споживачів групують за такими ознаками: стать, вік, соціально-професійна належність, місце проживання, район, кількість членів сім’ї, кількість дітей, забезпеченість окремими видами товарів, рівень споживання товарів особистого попиту, рівень використання засобів масової інформації. На другому етапі беруться за основу психографічні критерії, такі як мотивація покупки (економія, престиж, зручність користування), рівень використання (великий, середній, низький), характер споживача (неспокійний, життєрадісний, владний тощо). На третьому до уваги береться спосіб життя споживача. Застосовуючи метод спостереження можна сказати, що пальто є досить актуальним видом одягу, особливо в осінню пору.