0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційно-аналітична продукція: питання типології (ID:200311)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
anuta220v@gmail.com +380960365781 ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ 1.3 Поняття інформації, аналітики та інформаційної продукції. 1.4 Основні види інформаційних й інформаційно-аналітичних продуктів. РОЗДІЛ 2 ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ПРОДУКЦІЯ ОБЛАСНИХ УНІВЕРСАЛЬНИХ НАУКОВИХ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ 2.1 Підходи до класифікації інформаційно-аналітичної продукції 2.2 Різновиди інформаційно-аналітичної продукції, яку готують обласні універсальні наукові бібліотеки України. РОЗДІЛ 3 ВЕБ-САЙТ ТА СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ЯК ІНОВАЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ПРОДУКТ 3.1 Роль веб-сайту у роботі бібліотеки 3.2 Соціальна мережа як бібліотечно-інформаційний продукт. ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Інформаційний бум, який спричинив перехід суспільства з постіндустріального простору в еру інформації, створив ряд проблем, пов’язаних з адаптацією до нових умов та ритму життя. Одна з найголовніших проблем — це орієнтація у величезних масивах інформації та відбір необхідних даних. Інформаційно-аналітична продукція є результатом наукової обробки документної або недокументної інформації, яка є основним видом інформаційної діяльності. Її широко використовують в усіх сферах людської діяльності: науці, економіці, техніці, вироб¬ництві, освіті, культурі, управлінні. Зокрема, інформаційно-аналітична продукція як складова маркетингової інформаційної системи сприяє вчасному наданню керівництву фірми (підприємства, установи, організації) значимої інформації про зовнішнє рин¬кове середовище, а також інформації про саму фірму. Це мо¬кнуть бути, наприклад, відомості про національні ринки різних країн; про наявні там товари, про умови виходу на ці ринки; про обмеження законодавчого, економічного й технічного ха¬рактеру і тенденції їхніх змін. Також це стосується, потреби споживачів та їхню купівельну спроможність; структури попиту; сильних і слабких сторон конкурентів та стиль їхньої роботи на ринку. А ще: структури каналів збуту і поведінку збутових посеред¬ників; дієвості інструментарію, що використовується, і т. ін.