0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль документації та документообігу в організації облікового процесу на підприємстві (ID:203893)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 23
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ 5 2. РОЛЬ ДОКУМЕНТООБІГУ У СТВОРЕННІ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОБЛІКУ 11 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Розвиток ринкової економіки, урізноманітнення фінансово-господарської діяльності та ускладнення внутрішньогосподарських та зовнішніх зв’язків зумовили кардинальне зростання потреб в інформації, необхідної для прийняття управлінських рішень. Достатньо надійну і економічно обґрунтовану інформацію поставляє бухгалтерський облік. Основою всього бухгалтерського обліку є документування, адже без наявності документа не відбувається жодних записів у даній системі. Питання, пов’язані з організацією документообігу на підприємстві, завжди будуть актуальними, адже більша частина роботи бухгалтерів пов’язана зі створенням, обробкою, нагромадженням та зберіганням документів. Лише на створення бухгалтерських документів витрачається 40–60% робочого часу. Саме тому над спрощенням такої роботи працюють науковці з бухгалтерського обліку, які намагаються зменшити кількість необхідних документів шляхом створення типових форм, на заповнення яких витрачалося б мінімум часу. Всі ці розробки відбуваються на рівні держави, але спрощення роботи з документами можна досягти і на рівні підприємства завдяки правильній організації бухгалтерського обліку. Правила документообігу і технологію обробки облікової інформації згідно із ст. 5 Закону України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" підприємство встановлює самостійно, що спричинює активне обговорення цієї теми як серед практиків, так і теоретиків бухгалтерського обліку. Великий вклад у наукове обґрунтування та розробку теоретичних і практичних засад організації обліку внесли відомі вчені-економісти П. С. Безруких, Ю. Я. Литвин, А. М. Кузьмінський, С. В. Свірко, А. Д. Шмігель. Дослідженням організації документообігу займалися Ф. Ф. Бутинець, який у своїх працях розглянув графіки документообігу як складові техніки ведення бухгалтерського обліку, О. В. Лишиленко, що висвітлив не лише організацію документообігу, але і його значення на підприємстві, В. В. Сопко, Б. П. Завгородній розкривають суть документообігу як складову бухгалтерського обліку. Також даними проблеми займалися А. Н. Сушкевич, Г. В. Нашкерська, Р. М. Косміна, С. А. Кузнецова, О. П. Кундря-Висоцька, О. Л. Войналович, І. Л. Томашевська, В. Г. Швець, Н. М. Ткаченко, Л. К. Сук та ін. Однак, зважаючи на стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, комп’ютеризацію облікових процесів тема документообігу набуває додаткової актуальності. Метою роботи є визначення організаційних основ документообігу як основного інструменту комунікаційних зв’язків підприємств у ринковому середовищі. ВИСНОВОК Упровадження системи автоматизації документообігу забезпечує реєстрацію, облік і зберігання документів, оперативний доступ до документів та звітної інформації, ефективне управління процесами руху та обробки документів, скорочення часу процедур узгодження документів та прийняття рішень, підвищення виконавської дисципліни, скорочення невиробничих витрат робочого часу співробітників, мінімізацію фінансових витрат на документообіг і діловодство, а документ як факт здійснення господарських операцій стає основою комунікаційних зв’язків учасників ринкового середовища.