0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документальне забезпечення відділу праці та соціального захисту населення (ID:26269)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 68
Рік виконання: 2005
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Характеристика діяльності Прилуцького управління праці та соціального захисту населення 1.1. Структура управління праці та соціального захисту населення 1.2. Основні завдання управління праці та соціального захисту населення РОЗДІЛ 2. Документальне забезпечення міського управління праці та соціального захисту населення 2.1. Кадрова документація 2.2. Документування діяльності пенсійного відділу 2.3. Порядок прийому документів на призначення пенсій 2.4. Оформлення документів на призначення пенсій 2.5. Попередній розгляд документів на призначення пенсій 2.6. Реєстрація документів на призначення пенсій 2.7. Формування пенсій 2.8. Організація контролю за призначенням та виплатою пенсій РОЗДІЛ 3 Сучасні технології інформаційного забезпечення установи 3.1. Призначення комп’ютерної мережі. Класифікація мереж 3.2. Характеристики і функції плати мереженого адаптеру 3.3. Системні утиліти 3.4. Характеристика мережі в управлінні праці і соціального захисту населення м. Прилуки 3.5. Механізація та автоматизація діловодних процесів РОЗДІЛ 4. Аналіз документів та шляхи оптимізації роботи з документами 4.1. Документознавчий аналіз документів 4.2. Лінгвістичний аналіз документів відділу 4.3. Характер руху документів в установі Висновки Список використаної літератури Підсумовуючи свою дипломну роботу про організацію роботи в Прилуцькому міському управлінні праці та соціального захисту населення у пенсійному відділі можна зробити висновок, що завдання дипломної роботи мною виконано повністю. В цій дипломній роботі я докладно вивчила структуру даного управління і його завдання; проаналізувала документацію, яка функціонує у пенсійному відділі управління: працювала над оформленням цих документів, вивчала пенсійні справи. Зразки документів, що подаються до цього відділу подано в додатках 2 і 3. Детально працювала з комп’ютерною та офісною технікою, вивчала її можливості для створення різноманітних документів: розпоряджень про призначення пенсій, розрахунків трудового стажу, розрахунків трудових пенсій та інших необхідних документів. Вивчала структуру та лінгвістичні особливості вищеназваних документів, аналізувала інформацію, яку передають ці документи, ознайомилась з архівом та правилами зберігання в ньому різних типів документів. Виходячи з сучасних вимог, які ставляться до якості роботи даної організації, не можна не помітити, що ефективність роботи його великою мірою залежить від рівня оснащення його електронним обладнанням, таким, як комп’ютери, програмні засоби, засоби зв’язку, копіювальними пристроями. В цьому ряді особливе місце займають бази даних та інше програмне забезпечення, пов’язане з їх використанням в якості інструменту для діловодства і раціоналізації фінансової праці. Їх використання дозволяє скоротити час, який вимагається на підготовку конкретних пакетів документів, зменшити невиробничі затрати, виключити можливість появи помилок у підготовці бухгалтерської та інших видів документації, дає для малого підприємства прямий економічний ефект. Зрозуміло, для розкриття всіх потенційних можливостей необхідно застосовувати в роботі комплекс програмних і апаратних засобів, що максимально відповідає поставленим завданням. Крім того, в даній роботі досліджено документообіг пенсійного відділу Прилуцького міського управління праці та соціального захисту населення, висловлено певні пропозиції щодо обробки інформації, яка надходить в даний відділ. Виявлено основні типи документів, проаналізовано їх типи та склад необхідних реквізитів. Виходячи з проведеного аналізу видно, що даний відділ детально працює над документами, які є основною його задачею. Недоліками у документації є низький рівень автоматизації ( мале число оргтехніки ). Але в управлінні уже є певні плани по вирішенню даних питань.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову