0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1.Сутність та особливості ціноутворення підприємства.2.Характеристика принципів ціноутворення на підприємстві. Задача (ID:179823)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 15
Рік виконання: 2017
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 1.Сутність та особливості ціноутворення підприємства 2.Характеристика принципів ціноутворення на підприємстві СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Задача
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.Сутність та особливості ціноутворення підприємства В умовах ринку ціна безпосередньо впливає на результати діяльності і сприяє налагодженню відповідних відносин між підприємством і суб’єктами зовнішнього середовища. Становлення ринкових відносин в Україні потребує вдосконалення ринкового ціноутворення з урахуванням особливостей вітчизняної економіки. З огляду на це використання ціни як ефективного економічного важеля в системі ринкового механізму при реалізації продукції значною мірою впливає на фінансові результати діяльності підприємства. При цьому ефективність цінового рішення залежить від правильного вибору цінової політики підприємства. Більшість науковців з питань ціноутворення оперують терміном «цінова політика підприємства», як система стандартних принципів і правил формування цін на товари і послуги фірми при здійсненні типових господарських операцій [8, с. 223]. З цих позицій слід, перш за все, відзначити, що в даному випадку не враховано ступеня впливу факторів на цінову політику, так як на практиці формування цінової політики підприємства здійснюється, як правило, значною мірою емпірично, з урахуванням внутрішніх (мікрорівневих) та зовнішніх (макрорівневих) факторів, які зменшують або розширюють можливий інтервал варіацій цін на той чи інший товар. В іншому науковому обороті під ціновою політикою підприємства розглядається система диференційованих рівнів торгівельної надбавки на реалізовані товари і розробка заходів щодо забезпечення їх оперативного коректування залежно від зміни ситуації на споживчому ринку і загальних умов господарювання підприємства. Таке обмеження об’єкту політики ціноутворення на підприємствах, як і попередньому випадку, визначає її як процес розробки не стільки стратегічних, скільки тактичних, оперативних цінових рішень. Але якщо в попередньому випадку така розробка була спрямована на встановлення ціни в цілому, то за наведеним висновком вона має бути спрямована лише на один із її елементів, а саме – торгівельну надбавку. За такого підходу до цінової політики підприємства взагалі і до розробки ними політики ціноутворення зокрема, цей процес позбавляється будь-яких важелів впливу вказаних підприємств на ціни закупівлі товарів у постачальників і зводить його до використання лише витратного підходу до встановлення конкретного рівня роздрібної ціни [11, 12].