0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка готельно – ресторанного бізнесу (ID:29354)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 18
Рік виконання: 2011
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
1. Характеристика головних елементів підприємств готельно-ресторанного господарства, інфраструктури ринку та їх взаємозв'язок. 2. Показники оцінки обсягу реалізації послуг в під¬приємствах готельно-ресторанного господарства різних типів та джерела формування інформаційної бази даних. 3. Задача Задача Визначити динаміку показників ефективності експлуатації номерного фонду готелю в звітному році у порівнянні з минулим роком, дати оцінку впливу основних факторів на динаміку середнього коефіцієнта заповнення готелю за такими даними: Показники Одиниці виміру Минулий рік Звітний рік 1. Одночасна місткість готелю місць 210 220 2. Максимальна пропускна спроможність людино-діб 75600 79200 3. Термін оборотності одного місця діб 3 2,5 4. Обслуговано гостей осіб 10000 12500 5. Реалізовано послуг проживання людино-діб 30000 31250 6. Сума доходів від реалізації послуг тис. грн. 6000 7200 7. Повна собівартість реалі-зації послуг проживання тис. грн. 4800 5400 4. ТЕСТ 1. Назвіть джерело відшкодування основної заробітної плати працівників готелю: 1. чистий прибуток 2. собівартість послуг 3. частково балансовий прибуток і собівартість послуг 2. За якою класифікаційною ознакою поточні витрати готелю поділяються на умовно-постійні і умовно-змінні? 1. за періодом здійснення 2. за економічним змістом 3. за ступенем еластичності від обсягу наданих послуг 3. Який з факторів, що впливає на розмір собівартості послуг готелю, частково залежить від самого підприємства? 1. темп інфляції на комунальні послуги 2. система оподаткування 3. ціна закупівлі сировини і товарів 4. Який з видів прибутків відбиває загальний фінансовий результат господарської діяльності готельного комплексу? 1. економічний 2. валовий 3. прибуток від реалізації основних і додаткових послуг 5. Яке відношення між доходом (Д) готельного ресторану і поточними витратами, пов’язаними з основною діяльністю (ПВ), відповідає обсягу основної діяльності в точці беззбитковості? 1. Д = ПВ 2. Д > ПВ 3. Д < ПВ 6. До складу необоротних активів готелю включаються: 1. основні засоби та нематеріальні активи 2. довгострокові фінансові інвестиції 3. основні засоби, нематеріальні активи та довгострокові фінансові інвестиції 7. Показником абсолютної ліквідності активів готелю є: 1. відношення грошових коштів і цінних паперів до короткострокової заборгованості 2. відношення активів балансу до короткострокової заборгованості 3. відношення активів балансу до загальної суми заборгованості 8. Які кошти готельного ресторану не входять до складу обігових: 1. фінансові вкладення на термін більше одного року 2. грошові кошти на депозитних рахунках 3. кошти в запасах товарів сезонного призначення 9. Назвіть власне джерело коштів для формування інвестиційних ресурсів готелю: 1. випущені підприємством облігації 2. чистий прибуток, направлений на виробничий розвиток 3. позики банків 10. Що являє собою маржа туристичного підприємства: 1. це показник ефективності поточних витрат по реалізації туру 2. це показник ефективності одноразових витрат по реалізації туру 3. це різниця між ціною і прямими змінними витратами туру Висновки і пропозиції Список використаної літератури Таким чином, чим краще удасться зацікавити споживачів різноманітними характеристиками готельного продукту та чим менше можливос-тей буде в конкурентів швидко та з невеликими витратами скопіювати дії пев-ного підприємства готельного господарства щодо диференціації своїх ринкових пропозицій, тим привабливішим буде цей готель для споживача. В остаточному підсумку конкурентну перевагу одержують ті підприємства готельного госпо-дарства, які максимально враховують особливості споживчого сприйняття. Сфера готельного бізнесу характеризується складними системами взаємозв’язків, що охоплюють ряд сфер економіки, є рушієм становлення сталих ринкових відносин у суспільстві. В її динаміці розвитку та структурі чітко простежується зрушення по напряму запровадження та надання більш складних та наукоємних готельних послуг, котрі забезпечують якість економічного зросту, соціальну стабільність та гуманізацію економічного життя. Саме тому рішення зазначених проблем для готелів є важливим питанням, оскільки може істотно підвищити ефективність функціонування системи готельних послуг, що в остаточному підсумку призведе до підвищення соціально-економічної ефективності даної галузі національного господарства в цілому.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову