0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, Тема №14 Звіт з практики, №2183 (ID:15066)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 56
Рік виконання: 2007
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Зміст і місце державного регулювання у господарському механізмі 1.1 Сутність, типи та рівні державного планування та прогнозування економічних процесів 1.2 Організаційна структура управління ринковою економікою Розділ 2 Маркетингова стратегія продукту 2.1 Розуміння товару в комплексі сучасного маркетингу 2.2 Життєвий цикл товару 2.3 Складові елементи маркетингової стратегії продукту 2.4 Принципи розробки нового товару та їх значення в конкурентній боротьбі між підприємствами 2.5 Сучасні напрямки розробки асортименту товарів за споживчими властивостями Розділ 3 Законодавча база державного регулювання економіки Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову