0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КВАЛІФІКАЦІЙНА БАКАЛАВРСЬКА РОБОТА ТЕМА: Розроблення стратегії розвитку на основі аналізу конкурентоспроможності підприємства на прикладі ПАТ "Оболонь" (ID:178125)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 143
Рік виконання: 2017
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП...................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.....................................6 1.1 Стратегія розвитку підприємства як механізм забезпечення ефективного розвитку вітчизняних підприємств .....................................................................6 1.2. Поняття конкурентоспроможності підприємства ....................................10 1.3 Аналіз конкурентних стратегій за класифікаційними ознаками.............18 1.4 Алгоритм вибору конкурентної стратегії підприємства...........................26 Висновок до розділу 1.........................................................................................34 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЦІНКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПАТ «ОБОЛОНЬ»...................................36 2.1. Загальна характеристика ПАТ «Оболонь»................................................36 2.2. Аналіз основних показників діяльності ПАТ «Оболонь»…………...…45 2.3. Стратегічний аналіз діяльності ПАТ «Оболонь»......................................63 2.4. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства............................68 Висновок до розділу 2……………………………………………………..…75 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАТ «ОБОЛОНЬ».......................................................................................................78 3.1. Впровадження стратегії розвитку ПАТ «Оболонь» та заходи її реалізації...............................................................................................................78 3.2. Використання стратегії диверсифікації задля оновлення асортименту підприємства........................................................................................................84 3.3. Вплив запропонованих заходів на стратегічну діяльність ПАТ «Оболонь»............................................................................................................92 Висновок до розділу 3.........................................................................................94 ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК ...............................................................................94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.........................................................102 ДОДАТКИ..........................................................................................................111
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Конкурентний аналіз показав, що конкуренція на ринку пива характеризується низькою часткою невеликих виробників. Основна конкурентна боротьба ведеться між чотирма компаніями „Сан ІнБев Україна”— 37,4% ;ПАТ „Оболонь” — 26,7%; „Славутич”(Carlsberg Group) — 27,6%; „ SABMiller” („Сармат”) — 3,4% Основні конкуренти ПАТ «Оболонь» наведені в таблиці 2.18. Таблиця 2.18 Основні конкуренти ПАТ «Оболонь» на ринку пива у 2015 році № Назва Відсоток ринку 1 «САН ІнБев Україна» 37,4 2 ПАТ «Оболонь» 26,7 3 «Славутич» (Carlsberg Group) 27,6 4 «SABMiller» («Сармат») 3,4 Отже як видно із таблиці 2.18 основними конкурентами підприємства по продажу пива є такі корпорації - «САН ІнБев Україна» та «Carlsberg Ukraine». Керівництву ПАТ «Оболонь» необхідно розробити ефективну маркетингову політику щоб підвищити свої конкурентні позиції. Проведений аналіз показав, що "Сан ІнБев Україна" – лідер внутрішнього ринку пива України. Компанія має єдине управління, за рахунок чого має місце економія на закупівлях, впровадження технологій. Компанія найактивніше використовує стратегію лідирування у витратах, в рамках якої розробила свою систему управління якістю LIMS (Laboratory Information Management System), розвиває людські ресурси, має одну з кращих дистриб’юторську мережу по Україні, активно застосовує стратегії інновацій, горизонтальної інтеграції (злиття й поглинання). При впроваджені стратегії диференціації особлива увага приділяється маркетинговим стратегіям, на основі яких продукція компанії представлена у всіх цінових сегментах.